تردز با قابلیت های نو جانی دوباره خواهد گرفت؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، دیجیاتو نوشت: بعلاوه این شرکت روی قابلیت نمایش بازدید پست ها و پین کردن پیغام ها کار می نماید.

تردز با قابلیت های نو جانی دوباره خواهد گرفت؟

شبکه اجتماعی تردز متعلق به متا اخیراً قابلیت های ایجاد نظرسنجی و ارسال فایل های GIF را برای کاربران خود فراهم نموده است. بعلاوه آدام موسری، رئیس اینستاگرام فاش کرد که این شرکت در حال آزمایش امکان نمایش تعداد بازدید پست های Threads و بعلاوه قابلیت پین کردن پست ها در پروفایل کاربران و پاسخ های ثبت شده است.

قابلیت نظرسنجی و ارسال فایل GIF هم اکنون در دسترس قرار گرفته است و مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا برای نمایش این ویژگی ها در یک پست از GIF استفاده نموده و در پست دیگری یک نظرسنجی برگزار نموده است. هرچند این دو قابلیت نو نسبتاً جزئی هستند، اما اضافه شدن آن ها به تردز به عنوان رقیب ایکس (توییتر) قابل توجه است.

قابلیت های نو تردز

نظرسنجی زاکربرگ شامل سه گزینه می گردد (در حال حاضر حداکثر می توان از چهار گزینه استفاده کرد) و بعلاوه تایمری دارد که زمان سرانجام یافتن آن را نشان می دهد. علاوه بر این تعداد کل رأی های ثبت شده نیز در آن معین است. با این حال برای تماشا نتایج نظرسنجی باید در آن شرکت کنید. بعلاوه تردز پس از سرانجام نظرسنجی، نتیجه آن را به کاربران شرکت کننده اعلام می نماید.

همانطور که در تصاویر بالا نیز قابل مشاهده است، ارسال فایل های GIF نیز به وسیله GIPHY در این شبکه اجتماعی ساده تر شده است.

بعلاوه موسری در یکی از پست های خود به کار روی قابلیت نمایش تعداد بازدید پست ها و پین کردن بعضی پیغام ها اشاره نموده است. این قابلیت ها نیز چندان نو نیستند و شبکه اجتماعی ایکس تا به امروز آن ها را برای کاربران خود فراهم نموده است.

تردز در ژوئیه گذشته راه اندازی شد و متا تا به امروز از پیشرفت آن راضی بوده است. زاکربرگ اخیراً فاش نموده بود که این اپلیکیشن در حال حاضر تقریباً 100 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و احتمالاً طی سال های آینده، تعداد کاربران فعال ماهانه این برنامه بتواند به 1 میلیارد نفر برسد. بعلاوه اخیراً قابلیت ویرایش و انتشار پست صوتی در تردز فراهم شده بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تردز با قابلیت های نو جانی دوباره خواهد گرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردز با قابلیت های نو جانی دوباره خواهد گرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید