فراوری 20 هزار پابند الکترونیکی تا انتها سال جاری

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: تا سرانجام سال، زمینه فراوری و بکارگیری 20 هزار پابند الکترونیکی برای زندانیان با هدف کاهش آسیب های زندان و خانواده زندانی فراهم می گردد.

فراوری 20 هزار پابند الکترونیکی تا انتها سال جاری

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ادکلن شنل، محمد مهدی حاج محمدی اضافه نمود: با استفاده از پابند الکترونیکی به دنبال کاهش مدت حضور زندانیان در محیط زندان و کاهش آسیب های مرتبط با خانواده زندانیان و مراقبت از آن ها هستیم.

وی اضافه نمود: به دنبال تغییر نوع رفتار زندانیان به منظور اصلاح آن ها هستیم و در این راه سعی می کنیم با جلب اعتماد زندانیان از این راستا کم هزینه برای دستیابی به این اهداف عالیه استفاده کنیم.

حاج محمدی ادامه داد: صرفا به دنبال نگهداری زندانیان در زندان نیستیم و سعی ما این است که احیاء، نجات، توانمندی و بازسازی زندانیان در کنار توجه جدی به خانواده های ان ها را دنبال کنیم.

وی اعلام کرد: البته همیاری و یاری مردم در بخش مسئولیت های اجتماعی، برای احیاء و مراقبت از زندانی و خانواده های آن ها لازم است.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی با اشاره به راه اندازی پویش پنجره فولاد در کشور گفت: در قالب این پویش و با عشق به امام رضا (ع)، همه آحاد جامعه می توانند ماهانه مبلغ هشت هزار تومان به قصد حمایت از خانواده زندانیان پرداخت نمایند.

حاج محمدی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به موضوع اشتغال زندانیان گفت: یکی از مهمترین نگرش و تفکر ها در سازمان زندان ها و اقدامات تربیتی موضوع حرفه آموزی و ایجاد استغال است که اکنون، 54 درصد از زندانیان واجد شرایط مشغول به کار و اشتغال هستند.

وی ادامه داد: سال جاری بنا داریم آمار اشتغال زندانیان کشور را با یاری بخش خصوصی، به 80 درصد ارتقاء دهیم.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی با اشاره به راه اندازی سامانه حمایت از زندانیان گفت: در راستای خدمت به زندانیان و حمایت از خانواده آنان، این سامانه راه اندازی شده که تا به امروز 25 هزار خانواده زندانی در آن نام نویسی نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراوری 20 هزار پابند الکترونیکی تا انتها سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 20 هزار پابند الکترونیکی تا انتها سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید