جارو برقی رباتیک ارزان yeedi

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، شرکت yeedi، فراوری کننده جاروبرقی رباتیک، محصولات خود را در بسیاری از منطقه ها از جمله اروپا، روسیه، ایالات متحده و کشور های جنوب شرقی آسیا معرفی نموده است. اخیرا محصولات این شرکت بدلیل کیفیت بالا و قیمت پایین تری که نسبت به سایر رقبا دارد، هواداران زیادی پیدا نموده است.

جارو برقی رباتیک ارزان yeedi

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، این برند اکنون سه جارو برقی رباتیک نو با نام های yeedi vac و yeedi vac max و yeedi vax station معرفی نموده است. دو مدل vac و vac max دارای حداکثر قدرت مکش 3000 پاسکال است و قابل ارتقا نیز می باشند.

vac max دو عمل جارو کردن و پاک کردن را بطور همزمان نیز انجام می دهد. این جارو برقی دارای یک ویژگی نو بنام سنسور تشخیص فرش داخلی است. این سنسور به طور هوشمند فرش شما را شناسایی می نماید و زمانی که به فرش رسید، به طور اتوماتیک مکش را افزایش می دهد. yeedi vac بعلاوه مانند یک GPS، فضای اطراف خود را بدون از دست دادن هیچ نقطه ای ترسیم می نماید.

مهمترین ویژگی ارائه شده در این محصولات، سازگاری آن ها با yeedi vac station است که گرد و غبار را به طور اتوماتیک از داخل کیسه 1.5 لیتری جارو برقی به ظرف دیگری منتقل می نماید. yeedi vac دارای 110 دقیقه عمر باتری و vac max نیز 200 دقیقه عمر باتری دارد. در صورت ضعیف شدن باتری جارو برقی، دستگاه بطور اتوماتیک تمیز کردن را متوقف می نماید و پس از شارژ شدن مجدد به جارو کردن ادامه می دهد.

هر دو جارو برقی دارای ویژگی های منحصربه فردی مانند نقشه برداری اتاق، سنسور های ضد برخورد، تشخیص لبه، فاصله، پله، مانع و اضافه بار هستند. این دستگاه ها بعلاوه از Amazon Alexa و کنترل صوتی Google Home پشتیبانی می نمایند. سری yeedi vac با قیمت 299.99 دلار ارائه می گردد که به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از سایر مارک های رقیب است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "جارو برقی رباتیک ارزان yeedi" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جارو برقی رباتیک ارزان yeedi"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید