جزئیات برگزاری کتاب سال معلم از سوی آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تهران (پانا) - به گفته مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش سال جاری کتاب سال معلم را برگزار می نماید .

جزئیات برگزاری کتاب سال معلم از سوی آموزش و پرورش

علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر به پانا گفت: سال جاری و در دومین دوره جشنواره معلمان مولف که از این پس به کتاب سال معلم تغییر می یابد همکاران فرهنگی مولف و نویسنده می توانند آثار خود را برای انتخاب کتاب سال معلم به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

رمضانی با اشاره به اینکه دبیرخانه کشوری کتاب سال معلم در اداره کل شهرستانهای تهران مستقر است اضافه نمود : مراسم شروع به کار دبیرخانه کتاب سال معلم از ابتدای آذرماه در اداره کل شهرستانهای تهران به صورت ملی کار خود را شروع خواهد نمود و آیین افتتاحیه این برنامه ارزشمند همراه با آیین افتتاحیه سایر برنامه های کتاب محور وزارت آموزش و پرورش همانند جشنواره دانایی توانایی روز سی ام آبان برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی بعلاوه ادامه داد همکاران نویسنده و مولف می توانند کتاب هایی را که در سال 1400 تالیف کرده اند را تا خاتمه فروردین 1401 به دبیرخانه کتاب سال معلم واقع در اداره کل شهرستانهای تهران ارسال نمایند.

رمضانی با بیان اینکه آیین اختتامیه کتاب سال معلم و انتخاب کتاب سال معلم همزمان با روز قلم در چهاردهم تیرماه 1401 برگزار می گردد گفت : سامانه ثبت نام این جشنواره نیز به زودی به وسیله دبیرخانه کشوری آن فعال و در دسترس همکاران علاقه مند قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "جزئیات برگزاری کتاب سال معلم از سوی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری کتاب سال معلم از سوی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید