حسینی: کلین شیت حاصل کار تیمی است، خسته شدیم این قدر به داوری اعتراض کردیم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، دروازه بان استقلال می گوید کلین شیتی که پیروز شد در داربی 97 مرکز به ثبت برساند، حاصل کار تیمی است.

حسینی: کلین شیت حاصل کار تیمی است، خسته شدیم این قدر به داوری اعتراض کردیم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سید حسین حسینی، دروازه بان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در داربی 97 مرکز اظهار کرد: داربی حساسیت های خودش را دارد. دو تیم شاید محتاط باشند و نتوانند به خوبی حمله نمایند اما بازهم شاهد این بودیم که پنالتی ما را نگرفتند. من از آن سر زمین فهمیدم که آن صحنه پنالتی است و نمی دانم داور چطور تشخیص نداد. در بازی مقابل فجر، گل سالم ارسلان مطهری را نگرفتند و در بازی مقابل نفت آبادان هم پنالتی ما را نگرفتند و همین دو امتیازها باعث می گردد، فرصت ها از دست برود و در نهایت هم تیم قهرمان با همین امتیازات قهرمان می گردد. نمی دانم چه شد که ما 3 هفته نتیجه گرفتیم، بعدش دوباره مسائل داوری علیه ما شروع شد. خسته شدیم اینقدر اعتراض کردیم.

او درباره کلین شیتی که در داربی به ثبت رساند، گفت: کلین شیت حاصل کار تیمی است و از همه تیم تشکر می کنم. مهم تر از کلین شیت این بود که بازی را ببریم اما این اتفاق رخ نداد. من نسبت به فصول گذشته، شرایط بهتری داشتم و بعد از بازی مقابل فجر، آقای مجیدی تصمیم گرفتند که من بازی نکنم. من تمریناتم را انجام دادم و مشکل خاصی نبود. من هرکجا که باشم، آرزوی من موفقیت استقلال است.

حسینی درباره آفسایدی که به ضرر استقلال در نیمه اول بازی مقابل پرسپولیس گرفته شد، گفت: من روی آن صحنه هم از آن سر زمین فهمیدم که آفساید نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حسینی: کلین شیت حاصل کار تیمی است، خسته شدیم این قدر به داوری اعتراض کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: کلین شیت حاصل کار تیمی است، خسته شدیم این قدر به داوری اعتراض کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید