ستاره هلندی پرسپولیس، منجی سرخ پوشان می شود؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، در حالی که کار های مقدماتی مربوط به حضور لوکادیا در لیست پرسپولیس خیلی سریع انجام و روز پنجشنبه مجوز بازی او صادر شد، اما یحیی گل محمدی نام خرید جدیدش را در لیست بازی مقابل فولاد نگذاشت تا هواداران پرسپولیس برای رونمایی از لوکادیا یک هفته دیگر صبر کنند.

ستاره هلندی پرسپولیس، منجی سرخ پوشان می شود؟

لوکادیا از روز دوشنبه تمرینات اختصاصی اش را شروع کرد، اما به دلیل اینکه آمادگی بدنی این بازیکن به حد قابل قبولی نرسیده بود با تصمیم کادرفنی قرمزها، او شانس حضور در لیست تیم نوش برای دیدار با فولاد را پیدا نکرد.

آنچه مشخص است با توجه به اینکه پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ پیروز به گلزنی نشده، انتظارات از این مهاجم هلندی بیش از پیش خواهد بود. گفته می شود یحیی گل محمدی شاید مقابل آلومینیوم، لوکادیا را به لیست اضافه کند تا حداقل برای یک نیمه از او استفاده کند. البته همه این برآورد ها در شرایطی مطرح می شود که این بازیکن از نظر بدنی بتواند آماده حضور در میدان شود.

در اینکه لوکادیا خرید مهمی برای پرسپولیس به شمار میرود شکی نیست، اما نباید تصور کرد که او از همین حالا می تواند تمام مسائل هجومی تیم را حل نماید، لوکادیا تازه به ایران سفر کرده و در فصل بدنسازی و اردوی پیش فصل حاضر نبوده است.

این مهاجم هلندی برای رسیدن به فرم خوب به چند هفته زمان نیاز دارد، داشتن مهاجمی با این استاندارد بالا که در چند لیگ معتبر دنیا بازی کرده، اتفاق خوبی برای پرسپولیس به شمار میرود و گزینه های هجومی این تیم را افزایش می دهد. با این حال مجموعه اتفاقاتی که در راستا جذب این بازیکن رقم خورده، فشار ها را روی او زیاد خواهد کرد.

همه انتظار دارند لوکادیا در کوتاه ترین زمان ممکن به یک ستاره در پرسپولیس تبدیل شود و چشم ها را خیره کند. موضوعی که می تواند کار او را سخت کند. پرسپولیس در فصل گذشته از کیفیت خط حمله اش لطمه خورد.

آن ها در چند بازی حساس، موقعیت های خوبی را از دست دادند و همین مساله موجب شد در نهایت در جدول از استقلال جا بمانند. ناکامی در باز کردن دروازه ذوب آهن و فولاد در دو هفته از فصل نو نیز اتفاق خوبی نیست و این تیم را در شرایط سختی قرار خواهد داد. باید منتظر ماند و دید در صورت رونمایی از لوکادیا مقابل آلومینوم اراک او قادر خواهد بود مسائل این تیم را در فاز هجومی و گلزنی حل نماید یا خیر.

ستاره هلندی پرسپولیس طی روز های اخیر با جدیت زیاد زیر نظر مربی بدنساز پرسپولیس تمرین می کند و در دیدار محبت آمیز پرسپولیس مقابل فجر که شنبه برگزار گشت، پیروز شد گل اول تیمش را به ثمر برساند و به نوعی برای بازی کردن برای پرسپولیس اعلام آمادگی کند. گل محمدی که بعد از دو تساوی مورد انتقاد قرار گرفته، امیدوار است با آماده شدن لوکادیا، این بازیکن ناجی او و تیمش شود و به نوعی کار را برای پرسپولیس در بیاورد.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو

به "ستاره هلندی پرسپولیس، منجی سرخ پوشان می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره هلندی پرسپولیس، منجی سرخ پوشان می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید