خبرنگاران آوردگاه توییتر با ترامپ در انتخابات 2020

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تهران- خبرنگاران- در حالی که 10 ساعت از اولین برچسب زدن توییت ترامپ توسط شبکه اجتماعی توییتر می گذرد، جنگ توییتر با پیام های ترامپ به پایان نرسیده و در دقایقی پیش دومین و سومین پیام رییس جمهوری آمریکا نیز برچسب گذاری شد.

خبرنگاران آوردگاه توییتر با ترامپ در انتخابات 2020

به گزارش شامگاه چهارشنبه وبلاگ ادکلن شنل، نتایج نهایی انتخابات 2020 آمریکا به آرای باقی مانده ایالت های چرخشی مانند پنسیلوانیا، میشیگان، نوادا، ویسکانسین و کارولینای شمالی وابسته است و همچنان بایدن با 238 رای الکترال نسبت به 213 رای الکترال ترامپ پیش است.

با تقویت احتمال شکست ترامپ در انتخابات 2020 به رقیب دموکرات خود، لحن دونالد ترامپ در چند ساعت گذشته به تندی گرایش پیدا کرده و در چند ساعت گذشته خشم و عصبانیت خود را نسبت به نحوه شمارش آرا در پیام هایی توییتری اعلام کرد.

به دنبال توییت های تند و غیرمنطقی ترامپ، شبکه اجتماعی توییتر در یک ساعت گذشته برای دو بار دیگر توییت های ترامپ را برچسب گذاری کرد.

ترامپ در دقایقی پیش در پیامی توییتری نوشت: این ها برای چیست؟

توییتر بلافاصله این توییت را برچسب گذاری کرد و زیر پیام توییت ترامپ نوشت: برخی یا تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در این توییت مورد مناقشه است و ممکن است در مورد انتخابات یا فرایند مدنی دیگر گمراه کننده باشد.

ترامپ همچنین در یک ساعت پیش دوباره در پیامی توییتری نوشت: شب گذشته من در بسیاری از ایالت های مهم که تقریبا در همه موارد توسط دموکرات ها اداره و کنترل می شوند پیشتاز بودم. اما به تدریج به روش جادویی یکی پس از دیگری با شمارش صندوق های غافلگیرکننده آرای من ناپدید شدند.

ترامپ در ادامه نوشت: بسیار عجیب است، نظرسنجی ها کاملا از نظر تاریخی اشتباه کردند.

شبکه توییتر بلافاصله بعد از انتشار این پیام رییس جمهوری آمریکا، دوباره یک پیام دیگر وی را برچسب گذاری کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آوردگاه توییتر با ترامپ در انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آوردگاه توییتر با ترامپ در انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید