نانسی پلوسی: سیرک را متوقف کنید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ضمن انتقاد از تعلل در به رسمیت شناختن پیروزی جو بایدن در انتخابات، خطاب به جمهوری خواستار گفت که سیرک را متوقف کنید.

نانسی پلوسی: سیرک را متوقف کنید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ادکلن شنل، به نقل از اسپوتنیک، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تعلل جمهوری خواستار در اعتراف به شکست و به رسمیت شناختن پیروی بایدن و عدم موافقت آنها با بسته حمایتی جدید برای مبارزه با کرونا به شدت انتقاد کرد.

پلوسی روز پنجشنبه در یک نشست خبری در ساختمان مجلس سنا خطاب به جمهوری خواستار گفت: سیرک را متوقف کنید و انجام کارهای مهم برای مردم آمریکا را آغاز کنید.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اضافه کرد: جای خیلی تاسف دارد که جمهوری خواستار تصمیم گرفتند به اراده مردم آمریکا احترام نگذارند.

در حالی که رسانه های جریان اصلی آمریکا جو بایدن نامزد حزب دموکرات را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی نموده اند، دونالد ترامپ با تأکید بر اینکه در بعضی ایالت های موارد متعددی از تقلب و تخلف در فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا رخ داده است، تا به امروز از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیغام های متعدد در توئیتر و فیس بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نانسی پلوسی: سیرک را متوقف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانسی پلوسی: سیرک را متوقف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید