خبرنگاران اراضی بزرگترین شهرک صنعتی خراسان رضوی آماده واگذاری می گردد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مشهد- خبرنگاران- رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: با تکمیل زیرساختهای شهرک صنعتی شماره پنج مشهد، اراضی نخستین مرحله از بهره برداری بزرگترین شهرک صنعتی خراسان رضوی به زودی آماده واگذاری به سرمایه گذاران می گردد.

خبرنگاران اراضی بزرگترین شهرک صنعتی خراسان رضوی آماده واگذاری می گردد

علی رسولیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شماره پنج مشهد در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ادکلن شنل اضافه نمود: راه اندازی نخستین مرحله از شهرک صنعتی هزار و 400 هکتاری شماره پنج مشهد نیازمند تکمیل زیرساختها به ویژه آب و برق است.

وی اضافه نمود: این شهرک در نخستین مرحله از بهره برداری به حداقل 1.3 میلیون متر مکعب آب کیفی از محل تصفیه خانه آب شماره سه سد دوستی تا محل شهرک برای اجرای خط انتقال به طول 15 کیلومتر نیازمند است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 2.7 میلیون مترمکعب آب به جامانده نیز باید از محل آبهای زیرزمینی منطقه در قالب چاه به شرکت شهرکهای صنعتی اختصاص یابد.

رسولیان اضافه نمود: مقرر شده است خط انتقال آب به سمت شهرک صنعتی شماره پنج مشهد توسط شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ایجاد گردد و مذاکرات لازم با مدیرعامل آب منطقه ای استان برای تامین آب این منطقه انجام می گیرد.

وی ادامه داد: زمینه ساخت خط 20 کیلوولت و پست فوق توزیع برق برای شهرک صنعتی شماره پنج مشهد نیز فراهم شده و مقرر است طی مذاکره با مدیرعامل توانیر تامین اعتبار برای ایجاد خط انتقال و اجرای طرح انجام گیرد.

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران وجود گمرک مطهری و خط ریلی را از مزایای ویژه شهرک صنعتی شماره پنج مشهد برشمرد و اضافه نمود: این شهرک تا سه هزار هکتار قابلیت توسعه دارد و وجود 155 معترض و متصرف شناسایی شده در اراضی این شهرک مانع انجام عملیات آماده سازی آن شده بود که این موضوع با انجام اقداماتی حل شده است.

رسولیان اضافه نمود: در مجموع با تامین اعتبار از سوی این سازمان و شرکتهای آب و برق و همچنین کمکهای اعتباری خراسان رضوی به زودی واگذاری اراضی مرحله نخست از بهره برداری شهرک صنعتی شماره پنج به سرمایه گذاران شروع می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اراضی بزرگترین شهرک صنعتی خراسان رضوی آماده واگذاری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اراضی بزرگترین شهرک صنعتی خراسان رضوی آماده واگذاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید