ساخت تراکتور ایرانی در گناباد، به زودی

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، معاون مالی استاندار خراسان رضوی گفت: فناوری ساخت تراکتور در کارخانه فراوری تراکتور های باغی گناباد در حال حاضر 50 درصد ایرانی و 50 درصد خارجی است که طی 5 سال سرمایه گذار میخواهد با توسعه کار و بهبود تکنولوژی داخلی، تراکتوری کاملا ایرانی فراوری کند.

ساخت تراکتور ایرانی در گناباد، به زودی

معاون مالی استاندار خراسان رضوی گفت: فناوری ساخت تراکتور در کارخانه فراوری تراکتور های باغی گناباد در حال حاضر 50 درصد ایرانی و 50 درصد خارجی است که طی 5 سال سرمایه گذار میخواهد با توسعه کار و بهبود تکنولوژی داخلی، تراکتوری کاملا ایرانی فراوری کند.

ابوالفضل چمندی گفت: این پروژه در فاز اول 50 درصد ایرانی و 50 درصد با فناوری خارجی است که طی 5 سال سرمایه گذار در نظر دارد ساخت تراکتور بصورت کامل ایرانی باشد.

وی گفت: گروه صنعتی گناباد با توجه به پروانه بهره برداری صادر شده سالانه ظرفیت مونتاژ یک هزار و 500 دستگاه تراکتور از نوع تراکتور های میانه با توان 18 تا 75 اسب بخار با برند کارتورو LOVOL را دارد.

معاون مالی استاندار خراسان رضوی بیان کنید: این فراوری کننده سابقا وارد کننده تراکتور به ایران بوده است که خوشبختانه با سرمایه گذاری 10 میلیاردتومانی کارخانه فراوری این محصول در ایران را در فاز اول رقم زده است.

وی گفت: با راه اندازی کامل این خط فراوری در استان یاری مهمی به بخش نیرو محرکه و صنعت قطعه سازی در استان می گردد.

ف. غ.

وبلاگ ادکلن شنل خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساخت تراکتور ایرانی در گناباد، به زودی" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساخت تراکتور ایرانی در گناباد، به زودی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت تراکتور ایرانی در گناباد، به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید