ملاقات با اسلوونی قرعه مناسبی برای تنیس روی میز ایران است

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک در بخش تیمی از فردا با حضور 64 تیم در پرتغال شروع می گردد تا صاحبان 9 سهمیه تعیین شده برای این رقابت ها تعیین شوند.

ملاقات با اسلوونی قرعه مناسبی برای تنیس روی میز ایران است

طبق قرعه کشی اجرا شده برای این رقابت ها، تیم ملی تنیس روی میز ایران در اولین ملاقات فردا به مصاف اسلوونی می رود. ملی پوشان کشورمان در صورت باخت در این ملاقات از دور رقابت ها کنار می فرایند اما در صورت برد آدینه با برنده ملاقات تیم های هند و لوکزامبورگ رقابت خواهند داشت.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز که همراه با بازیکنان این تیم در محل برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک در پرتغال به سر می برد، در مصاحبه با وبلاگ ادکلن شنل ابراز امیدواری کرد که شاگردانش بتوانند از این رقابت ها دست پُر خارج شوند.

وی گفت: نتیجه قرعه کشی اجرا شده برای تیم ملی ایران به نسبت خوب است اما این به معنی راحت بودن کار ما و اینکه می توانیم صد درصد برنده بازی شویم، نیست.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و موقعیت دیگر تیم ها، قرعه تیم ایران خیلی بد نیست اما کار هم خیلی ساده نیست. تنیس روی میز اسلوونی فاصله زیادی با ما ندارد اما در بیشتر فاکتورها نسبت به ایران فزونی دارد.

لطف الله نسبی تاکید نمود: اسلوونی در ترکیب خود بازیکنی دارد که در جمع 100 نفر برتر دنیا واقع شده است. این تیم صاحب رده دنیای 15 است درحالیکه ایران صندلی 25 دنیا را در اختیار دارد. همین 10 پله اختلاف، گویای خیلی مسائل است.

وی ادامه داد: با این اوصاف برای کسب نتیجه از رقابت با اسلوونی، بدون شانس نیستیم اما تاکید می کنم که کارمان راحت هم نیست.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همچنین در خصوص ترکیب تیم دوبل ایران برای ملاقات با اسلوونی گفت: اجازه بدهید در این مورد صحبتی نداشته باشم. صلاح می بینم تا زمان شروع بازی در خصوص ترکیب صحبتی نگردد.

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، ملاقات تیم های ملی تنیس روی میز ایران و اسلوونی ساعت 17 (به وقت پرتغال) فردا چهارشنبه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ملاقات با اسلوونی قرعه مناسبی برای تنیس روی میز ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با اسلوونی قرعه مناسبی برای تنیس روی میز ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید