راه اندازی گذر اقوام در بوستان چیتگر

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، شهردار منطقه22 از راه اندازی گذر اقوام در قطب گردشگری مرکز برای فراهم کردن محیطی زیبا و بعلاوه ارائه خدمات رسانی مطلوب به گردشگران اطلاع داد.

راه اندازی گذر اقوام در بوستان چیتگر

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل آنلاین،وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 درباره این اقدام فرهنگی گفت:این محدوده از شهر تهران به قطب گردشگری مرکز معروف است، به همین منظور در نظر داریم گذر اقوام را در بوستان جنگلی چیتگربرپا کنیم ومحصولات و صنایع دستی شهرهای گوناگون کشور را در این مکان ارائه دهیم. به همین دلیل سعید بیگی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و سایر مدیران از منطقه بازدید کردند و موضوعاتی همانند ساماندهی کافه ون ها و فراهم کردن محیطی برای خدمات رسانی به گردشگران در محل راه اندازی گذر اقوام در بوستان جنگلی چیتگر مورد ارزیابی نهاده شد. 》

شهردار منطقه 22 در ادامه اضافه کرد: بعضی اوقات شاهد فعالیت کافه ون ها در معابر شهری این منطقه هستیم که این مسئله نارضایتی شهروندان را درپی دارد. به همین منظور ساماندهی کافه ون ها در دستور کار قرار داده شد. بعلاوه در نظر داریم در گذر اقوام تعدادی غرفه با هدف فراوری صنایع دستی، اشتغال آفرینی و ساماندهی دست فروشان ایجاد کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "راه اندازی گذر اقوام در بوستان چیتگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی گذر اقوام در بوستان چیتگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید