رضا رویگری: تا بهبودی کامل جلوی هیچ دوربینی نمی روم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، بازیگر سینما و تلویزیون بعد از عارضه سکته مغزی روزهای نقاهت را پشت سر می گذارد و اظهار نموده است تا بهبودی کامل به سینما و تلویزیون بر نمی شود

رضا رویگری: تا بهبودی کامل جلوی هیچ دوربینی نمی روم

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی وبلاگ ادکلن شنل؛ یکی از چهره های هنری که بسیار درگیر شایعات بوده، رضا رویگری است که تا به امروز اخبار ضد و نقیضی از بیماری وی منتشر شده است. رضا رویگری بازیگر سینما، تلویزیون و خواننده قطعه ایران ایران از این دایره مستثنی نیست و با آغاز بیماری و عارضه سکته مغزی، به کرات خبر فوت و یا بستری شدن خودش را شنیده و یا خوانده است. خواننده آلبوم کازابلانکا بعد از عارضه سکته مغزی، روزهای نقاهت را پشت سر می گذارد و پس از آن بارها برای ادامه فرایند بیماری به بیمارستان مراجعه کرد. بر این اساس رضا رویگری در مصاحبه با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی وبلاگ ادکلن شنل؛ در این خصوص فرایند بیماری خود گفت: با توجه به فرایند بیماری خدا را شکر این روزها حال و روز بهتری دارم. رویگری درباره آغاز دوباره خودش در سینما، تلویزیون و خوانندگی خود، گفت: پیشنهادهای بسیاری دارم اما صبر میکنم. تا زمانی که بهبودی کاملم را بدست نیارم جلوی دوربین نمی روم.

وی پیرامون آغاز بیماری خود بیان نمود: بعد از کنسرتی که با گروه آریژ در کشور لبنان داشتم ، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران بستری شدم و بعد از جراحی به دلیل لخته شدن خون، سکته مغزی کردم و دوباره برای مسائل ریوی به بیمارستان مراجعه کردم.

مجله اینترنتی وبلاگ ادکلن شنل

منبع: setare.com

به "رضا رویگری: تا بهبودی کامل جلوی هیچ دوربینی نمی روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا رویگری: تا بهبودی کامل جلوی هیچ دوربینی نمی روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید