سینما

برترین سایت یافتن سرمایه گذار برای ایده، استارتاپ ، کسب وکار

در دنیای پرفراز و نشیب کسب وکار، امکان متصل شدن به سرمایه گذاران احتمالی می تواند زندگی حرفه ای یک کارآفرین را دگرگون کند. رویدادهایی مانند همایش ها و نمایشگاه های استارتاپی از برترین بسترهای گردهمایی استارتاپ ها و سرمایه گذاران به حساب می آیند. بنیان...

14 فروردین 1403

دموی Stellar Blade فردا برای PS5 منتشر می شود؛ تیزر آن را ببینید

کمپانی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) و استودیوی شیفت آپ (SHIFT UP)، به تازگی اعلام کرده اند که دموی بازی اکشن ماجراجویی استلار بلید (Stellar Blade) در 10 فروردین برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار می گیرد.

9 فروردین 1403

جان بخشیدن به عکس ها با هوش مصنوعی

محققان گوگل از هوش مصنوعی VLOGGER رونمایی کردند که می تواند از عکس های ثابت ویدئوی صحبت کردن فرد را بسازد.

2 فروردین 1403

10 کتاب برتر درباره خون آشام ها؛ از گرگ و میش تا کارمیلا

خون آشام ها یکی از مجذوب کننده ترین موجودات خیالی خلق شده از طریق انسان هستند. موجوداتی شبیه به انسان که به نور خورشید حساسیت دارند، می توانند قرن های متمادی زنده بمانند و فقط از خون موجودات زنده تغذیه می کنند. گاهی بر ضد انسان ها عمل می کنند و گاهی به...

15 اسفند 1402

فریادی به بلندی صدای هواپیمای جت

برخی از ماهی ها به خاطر قدرت عجیب خود و برخی دیگر برای بینایی حیرت آوری که دارند معروف هستند. با این حال ماهی کوچکی که کمتر از یک اینچ طول دارد، به دلیل صدای بلند خود معروف است.

13 اسفند 1402

بهترین جاذبه های دیدنی، هتل ها و رستوران های دبی را بشناسید

شهر دبی، یکی از توریستی ترین شهرهای امارات متحده عربی و خاورمیانه است که دارای فضای شهری منحصر به فرد و تلفیقی از سنت و مدرنیته است. آوازه معماری باشکوه، برج های بلند، صحراهای طلایی و سواحل خیره کننده آن، سالانه گردشگران بسیاری را به این شهر افسانه ای...

15 بهمن 1402

22 مقصد ساحلی جنوب برای سفر در تعطیلات بهمن

نوار ساحلی جنوب ایران، آن قدر منطقه ها بکر و چشم اندازهای کم نظیرو مردمان دوست داشتنی و خونگرم دارد که هر گردشگری را می تواند راضی کند و لحظات به یادماندنی برایش خلق کند.

2 بهمن 1402

انیمیشن آرزو تازه ترین کار دیزنی؛ نامه عاشقانه به سازنده اش

انیمیشن آرزو تازه ترین اثر دیزنی که گفته می گردد به مناسبت صد سالگی این کمپانی بزرگ انیمیشن سازی ساخته شده است، همان طور که انتظار می رود با سر و صدای زیادی اکران شد. واکنش ها نسبت به فیلم کاملاً دوقطبی است. سازندگان آرزو که نام های آشنایی هستند می گویند...

6 آذر 1402

مقایسه شیائومی 13T و 13T پرو؛ تفاوت های کم اما مهم!

شیائومی 13T و 13T پرو جدیدترین گوشی های شبه پرچم دار شیائومی محسوب می شوند که سپتامبر امسال رونمایی و راهی بازار شده اند. حالا این گوشی ها با اختلاف قیمت تقریبا 10 میلیون تومان (در لحظه نگارش این متن) در بازار کشور ما هم در دسترس قرار دارند و در نتیجه فرصتی...

29 مهر 1402

این کفش ها از زباله ساخته شدند!، عکس

برنا نوشت: شرکت آدیداس که مقر اصلی آن در استان بایرن قرار گرفته است، پیروز به فراوری کفش های جدیدی از زباله های بازیافتی اقیانوس شده است.

19 مهر 1402

بوردرلندز 3 ماه آینده به نینتندو سوییچ می آید؛ کلکسیون بوردلندز به دیگر پلتفرم ها

کمپانی 2K و استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) به تازگی از مجموعه Borderlands Collection: Pandoras Box برای کنسول ها و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

13 شهریور 1402

حمید منوچهری دوبلور پیشکسوت درگذشت

حمید منوچهری که به علت عارضه ریوی مدتی بود در بخش مراقبت های های ویژه بیمارستان بستری بود، شامگاه گذشته (11مرداد ماه) در بیمارستان درگذشت.

12 مرداد 1402

جواد اعرابی، از فعالان تئاتر درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛محمد رسول صادقی، رییس هیات مدیره انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر خبر درگذشت جواد اعرابی را تایید کرد. این فعال هنری صبح یکشنبه هشتم مرداد در بیمارستان از جهان رفت.

9 مرداد 1402

چه چیزهایی محتوای رویاهای ما را معین می نمایند ، چرا مغز می خوابد و رؤیا می بیند

مغز ما هنگام خواب، سناریوهای عجیب و غریب و آشنایی را با هم ترکیب می نماید که گاهی نتیجه آن فیلم هایی می شوند که پی بردن به چگونگی شکل گرفتن آنها در کنار هم برای ما جای سؤال دارد.

6 تیر 1402

پژمان بازغی داماد شد!

پژمان بازغی یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام منتشر نموده است که در آن نقش داماد را ایفا می نماید.

30 خرداد 1402

تصمیم عجیب ادل؛ تخریب ویلای لوکسی سیلوستر استالونه

چند وقت پیش ادل و نامزدش ریچ پائول اعلام کردند که عمارت سیلوستر استالونه را به ارزش حدودی 85 میلیون دلار خریداری کردند.

25 خرداد 1402

ستاره های تیم ملی بازیگر می شوند!

لیگ ملت های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه شروع می گردد و یکم مرداد با معرفی تیم های برتر به انتها خواهد رسید و تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهد نمود.

10 خرداد 1402

10 فیلم دنباله دار ترسناک اقتباسی از کتاب های استیون کینگ از بدترین تا برترین

از زمانی که اولین رمان استیون کینگ به نام کری (Carrie) به وسیله برایان دی پالما برای یک تریلر فراطبیعی فراموش نشدنی اقتباس شد، کم تر سالی را بدون یک فیلم یا سریال تلویزیونی اقتباسی از این نویسنده خلاق گذراندیم. اشتیاق برای اقتباس از آثار کینگ در دهه 80 منجر...

12 اردیبهشت 1402

واکنش تند شهاب حسینی به یک حاشیه بزرگ؛ با کوهی از طلا هم نقش این شخصیت منفور را بازی نمی کنم

شهاب حسینی تاکید نمود: هرگز حاضر نیست در برابر کوهی از طلا هم نقش یک شخصیت منفور را بازی کند.

3 اردیبهشت 1402

خداحافظی نتفلیکس با کسب وکار اصلی خود پس از 25 سال

دیجیاتو نوشت: نتفلیکس گفت که پس از 25 سال، قصد دارد کسب وکار اصلی خود، یعنی اجاره DVD را برای همیشه متوقف کند.

31 فروردین 1402
تعداد: (123)