دموی Stellar Blade فردا برای PS5 منتشر می شود؛ تیزر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، کمپانی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) و استودیوی شیفت آپ (SHIFT UP)، به تازگی اعلام کرده اند که دموی بازی اکشن ماجراجویی استلار بلید (Stellar Blade) در 10 فروردین برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار می گیرد.

دموی Stellar Blade فردا برای PS5 منتشر می شود؛ تیزر آن را ببینید

طبق اطلاعات منتشر شده از کارگردان بازی، کیم هیونگ تائه (Kim Hyung Tae)، دمو از همان ابتدای بازی یعنی زمانی که ایو (Eve)، یکی از اعضای 7th Airborne Squad، برای بازپس گیری سیاره از نایتیبا (Naytiba) به زمین فرستاده می شود تا اولین باس بازی ادامه دارد. این دمو همچنین شامل مرحله آموزشی خواهد بود تا به شما کمک کند تا با کاوش در Eidos 7 پس از جنگ به عنوان شهری انسانی که اکنون از طریق نایتیبا احاطه شده است، خود را با ویژگی های اصلی سیستم مبارزه آشنا کنید و به شما درک اولیه ای از مکانیک های گیم پلی ارائه می دهد که در طول بازی به شما کمک می کند.

یک پاداش کوچک نیز ظاهرا برای بازیکنانی که مرحله اول را کامل می کنند، در نظر گرفته شده است. در واقع کسانی که مرحله دمو را به سرانجام می رسانند، می توانند پس از انتشار کامل بازی، داده های ذخیره خود را باز دمو به آن منتقل کنند. البته داده های ذخیره باید در سیستم پلی استیشن 5 شما ذخیره شده باشد. گفتنی است که این دمو با نرخ فرم 60 اجرا خواهد شد.

از منظر گیم پلی، استلار بلید یک تجربه تک نفره است که بر نبردهای سریع تمرکز دارد. تسلط بر جاخالی و پری کردن نیز برای موفقیت بسیار مهم است، زیرا این اقدامات نوعی نوار را پر می کنند که به نوبه خود به شما اجازه می دهد تا به توانایی های قدرتمندی مانند زدن به قلب دفاع دشمن و توقف کمبو های آن ها دست یابید. در این میان دسته دوال سنس نیز لایه دیگری از غوطه وری را با بازخورد لمسی اضافه می کند که حسی مجذوب کننده از تاثیر حملات و ضربات دشمن به شما ارائه می دهد.

بازی Stellar Blade در 26 آپریل (7 اردیبهشت) سال جاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. دموی بازی در تاریخ 29 مارس (10 فروردین) در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دموی Stellar Blade فردا برای PS5 منتشر می شود؛ تیزر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی Stellar Blade فردا برای PS5 منتشر می شود؛ تیزر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید