زیباترین گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهمی

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، به نظر شما هم گیاهان بخش مهمی از دکوراسیون داخلی منزل را شکل می دهند؟ آیا می دانید چه گیاهانی مناسب چه سبک دکوراسیونی هستند؟ گیاهان مناسب سبک های مختلف دکوراسیون داخلی را بشناسید.

زیباترین گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهمی

گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهو، دکوراسیونی بسیار مجذوب کننده که تلفیقی از معماری و فرهنگ همه نقاط دنیا است، تاثیر بسیاری دارند. همراه مجله اینترنتی وبلاگ ادکلن شنل، انواع این گیاهان آپارتمانی را بشناسید.

چه گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهو مناسب هستند؟

سبک بوهو، سبک دکوراسیونی بسیار مجذوب کنندهی است که این روزها جایگاه ویژه ای در بین دکوراتیوها پیدا نموده است. گیاهان آپارتمانی نقش مهمی در تقویت سبک بوهو دارند و حس طبیعت را همراه انرژی زیادی به فضا می آورند. گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهو انواع مجذوب کننده و محبوبی دارند که در اینجا به آن ها اشاره خواهیم کرد.

گیاه مونسترا: گیاه مونسترا که به خاطر برگ های بزرگ و سرسبزش شناخته می گردد، حس منطقه ها گرمسیری و روزهای پر نشاط تابستانی را به دکوراسیون بوهو می بخشد. شاخ وبرگ دراماتیک آن می تواند نقطه کانونی خیره کننده ای در هر اتاق باشد.

انجیر برگ کمانچه: شاید برایتان عجیب باشد؛ ولی گاهی می توانید برای دکور منزلتان از درختچه ها بهره ببرید. دکور منزل با درختچه کار سختی نیست تنها کافی گیاه مناسب را پیدا کنید. در فهرست گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهو درخت انجیر برگ کمانچه با برگ های بلند و پهن خود عنصری فوق العاده زیبا و شگفت انگیز است.

پتوس: گیاه پتوس گیاهی بالارونده است که برگ های زیبایش می تواند سراسر خانه را تزئین کند. پتوس با برگ های قلبی شکل خود یکی از برترین گل های داخل خانه است که در سایه هم رشد خوبی دارد. مراقبت از آن آسان است و می توان آن را در سبدهای آویزان یا در قفسه ها قرارداد و جلوه ای آبشاری به دکور بوهو اضافه نمود.

گیاه سانسوریا: گیاه سانسوریا که شاید کمتر کسی آن را با نام زبان مادرشوهر بشناسد گیاهی مقاوم با برگ های راست و شمشیری شکل است. فرم عجیب و رنگ سبز تیره آن تضاد جالبی را در سبک بوهو ایجاد می نماید.

ساکولنت ها: ساکولنت هایی مانند آلوئه ورا، اچوریا و رشته مروارید به علت شکل های فشرده و منحصربه فردشان جزء ایده آل ترین گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهو هستند. آنها را می توان در گلدان های کوچک، تراریوم ها یا حتی گلدان های آویزان کاشت و به نمایش گذاشت.

گیاهان هوازی یا تیلاندسیا: این گیاهان جالب و مجذوب کننده برای دکور بوهو عالی هستند؛ زیرا به خاک احتیاج ندارند و می توانند به روش های خلاقانه نمایش داده شوند. آنها را می توان بر روی چوب دریفت نصب کرد، در تراریوم قرار داد، یا با استفاده از نگهدارنده های گیاهی آویزان کرد.

به یاد داشته باشید، نکته کلیدی برای گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهو این است که انواع مختلف گیاهان، مقدار ها و بافت ها را با هم ترکیب نموده و با هم تطبیق دهید تا یک دکوراسیون بوهمی شاداب و متنوع ایجاد کنید. علاوه بر این، ترکیب مواد طبیعی مانند سبدهای بافته شده، گلدان های سفالی و پایه های گیاهی قدیمی را برای تکمیل زیبایی بوهو در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه برای اتاق خواب خود برترین مدل کاغذدیواری را انتخاب کنیم؟ را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "زیباترین گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون بوهمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید