شبکه HBO به زودی در ایرلند شمالی موزه سریال گیم آو ترونز را برپا می نماید و تورهای بازدید از دنیای وستروس را رونمایی می نماید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، بیشتر از چند روز، تا شروع پخش فصل نهایی سریال بازی تاج و تحت یا گیم آور ترونز باقی نمانده. سؤالی که در فکر شما هم ممکن است ایجاد شده باشد این است که آیا بعد از انتها سریال، شرکت HBO این همه اعتباری که با این سریال به دست آورده را به کنار می نهند و دیگر از برند گیم آور ترونز سود مالی نخواهد برد؟!

شبکه HBO به زودی در ایرلند شمالی موزه سریال گیم آو ترونز را برپا می نماید و تورهای بازدید از دنیای وستروس را رونمایی می نماید

گرچه خبرهایی در خصوص ساخت داستان های جانبی بر مبنای قصه گیم آور ترونز یا اصطلاحا پاراکل هایی وجود دارد، اما مطابق خبر تازه ای که HBO منتشر نموده، استودیوی ایرلند شمالی که بخشی قابل توجهی از سریال در آن فیلمبرداری شده، به یک موزه بزرگ تبدیل خواهد شد و تورهای سریال گیم آور ترونز برپا خواهد شد.

این استودیوی در بیرون شهر بلفاست واقع شده است و بیشتر از 10 هزار متر مربع مساحت دارد.

بازدید از این استودیو- موزه، تجربه بی نظیری را فراهم خواهد آورد، تصور کنید که بتوانید بر تحت آهنین مشهور سریال بنشینید و انواع لباس ها و سلاح های استفاده شده در سریال را از نزدیک ببینید و همزمان نماهایی از پشت صحنه سریال را که در همان محل فیلمبرداری شده، مشاهده کنید.

شبکه HBO هنوز معین ننموده که در این استودیو چه کارهای دقیقی خواهد نمود، اما احتمال داده می گردد که نماهایی از مکان ها و سرزمین هایی مانند کینگز لندینگ، دراگون استون، دیوار بزرگ شمالی و بقیه باز آفرینی شوند.

انتظار می رود که از بهار سال 2020 این موزه آماده گردد. هنوز خبری در خصوص کار مشابه در آمریکا نیست.

پخش فصل هشتم و نهایی سریال گیم آو ترونز از 14 آوریل یعنی 10 روز بعد شروع خواهد شد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "شبکه HBO به زودی در ایرلند شمالی موزه سریال گیم آو ترونز را برپا می نماید و تورهای بازدید از دنیای وستروس را رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه HBO به زودی در ایرلند شمالی موزه سریال گیم آو ترونز را برپا می نماید و تورهای بازدید از دنیای وستروس را رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید