شهردار تبریز خبر داد: بهره مندی از شرکت های دانش بنیان در احداث نیروگاه زباله سوز

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز گفت: در بحث احداث نیروگاه زباله سوز تبریز از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان محیط زیست دعوت کردیم تا نیازسنجی و امکان سنجی لازم صورت بگیرد و اگر به نتیجه ای برسیم قطعا از شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه دعوت خواهیم کرد.

شهردار تبریز خبر داد: بهره مندی از شرکت های دانش بنیان در احداث نیروگاه زباله سوز

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛عباس رنجبر ظهر امروز در جلسه بررسی کارشناسی احداث نیروگاه زباله سوز تبریز با اشاره به تفاهم نامه شهرداری با شرکتی فرانسوی اظهار کرد: در گذشته تفاهم نامه ای با شرکت فرانسوی در رابطه با نصب زباله سوز و تولید برق از زباله منعقد شده است که در حال بررسی بوده و هنوز به مرحله قرارداد نرسیده است.

وی افزود: این مسئله در کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر نیز مطرح شده و پیشنهاد جدیدی از سوی شرکت دیگری ارائه شده است که هزینه پایینی داشته و به صرفه است.

شهردار تبریز شرح داد: جلسه ای با حضور کارشناسان و مشاوران و حقوقدانان و مدیران و مشاورین حقوقی بین المللی تشکیل یافته و مقرر شد قراردادهایی که شهرداری دارد و نیازهایی که شهر تبریز برای زباله سوز دارد، در کارگروهی بررسی شود.

وی افزود: در این کارگروه قابلیت اجرایی نیازها و قراردادها و یا تعهداتی که شهرداری تبریز می خواهد ارائه کند، در عرض یک ماه تصمیم گیری می شود.

رنجبر تأکید کرد: نیازسنجی و امکان سنجی لازم در این حوزه صورت گرفته است ولی تعهداتی که بر عهده شهرداری گذاشته شده است که احتمال اجرای آنها پایین است.

وی یادآور شد: مثلا بحث تضمین بانکی بر اساس ارز و یورو و یا فروش برق تولیدی که شاید برای شهرداری سخت باشد و نیازمند بررسی مجدد برای اتخاذ تصمیمی قطعی است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهردار تبریز خبر داد: بهره مندی از شرکت های دانش بنیان در احداث نیروگاه زباله سوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تبریز خبر داد: بهره مندی از شرکت های دانش بنیان در احداث نیروگاه زباله سوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید