صعود شیما آل سعدی و پورشیب به فینال کاراته وان دوبی

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، شیما آل سعدی در وزن 61- و ذبیح الله پورشیب در وزن 84-کیلوگرم با غلبه بر حریفانشان به دیدار پایانی دومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 راه یافتند.

صعود شیما آل سعدی و پورشیب به فینال کاراته وان دوبی

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، در دومین روز از لیگ جهانی کاراته وان امارات که با حضور 571 کاراته کا از 85 در شهر دوبی پیگیری می شود، شیما آل سعدی در وزن 61- کیلوگرم با کسب 5 پیروزی فینالیست شد و فردا برای کسب مدال طلا به مصاف یین ژیااویان چینی خواهد رفت.

آل سعدی ابتدا 2 بر یک کریستینا فرر از اسپانیا را برد و در ادامه نیز مقابل فیلیپه وندولینه از فرانسه با نتیجه 5 بر 4 به فزونی رسید. وی در سومین مبارزه 3 بر 2 اینگیریدا سوچانکوآ از اسلواکی را شکست داد و سپس پیروز شد یک بر صفر آنیتا سروگینا از اوکراین را با شکست بدرقه کند و گام به دور نیمه نهایی بگذارد.

آل سعدی در مبارزه نیمه نهایی مقابل جیانا لطفی از مصر پس از تساوی 2 بر 2 با قانون سنشو برنده تاتامی شد و به فینال راه پیدا کرد.

همچنین در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب در اولین دیدار مقابل فردی والرا از ونزوئلا پس از کسب نتیجه صفر بر صفر در هانتی برنده شد. وی در دومین مبارزه 2 بر یک فرج النشری از عربستان را شکست داد و در ادامه مقابل ایگور چیخمارف از قزاقستان بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی پیروز شد و به نیمه نهایی رفت. پورشیب در این مرحله نیز مقابل مهدی خدابخشی دیگر کننده ایران در این وزن 3 بر 2 پیروز شد و به فینال رسید. وی فردا برای کسب مدال طلا به مصاف دانیار یولداشف از قزاقستان می رود.

مهدی خدابخشی نیز با شکست مقابل پورشیب در نیمه نهایی، راهی دیدار رده بندی شد و فردا برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.

در وزن 61- کیلوگرم بانوان نیز رزیتا علیپور با شکست مقابل یین ژیااویان از چین به گروه بازنده ها رفت و کیوان بابان نیز در وزن 84- کیلوگرم حذف شد. شهرجردی و زارع نیز در دور نخست رقابت های کاتا حذف شدند.

در جریان رقابت های روز گذشته نیز، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم به دیدار رده بندی رفتند تا برای کسب مدال برنز مبارزه کنند و طراوت خاکسار، امیر مهدی زاده و علی اصغر آسیابری نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صعود شیما آل سعدی و پورشیب به فینال کاراته وان دوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود شیما آل سعدی و پورشیب به فینال کاراته وان دوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید