طاهری: برای استقلال قرعه کشی مهم نیست، امیدوارم قهرمان لیگ شویم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سرپرست تیم فوتبال استقلال امیدوار است تیمش بتواند در فصل پیش رو رقابت های لیگ برتر مقام قهرمانی را به دست آورد.

طاهری: برای استقلال قرعه کشی مهم نیست، امیدوارم قهرمان لیگ شویم

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال عصر شنبه پس از قرعه کشی مسابقات لیگ برتر در جمع وبلاگ ادکلن شنل اظهار کرد: تمام 16 تیم حاضر در لیگ برتر با یک امید معینی پا به میدان گذاشتند. تیمی برای افتادن نیامده است و هر تیمی می خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد. امسال استقلال یک تیم با اراده و قوی است و امیدوارم استقلال امسال بتواند قهرمانی را به دست بیاورد. برای استقلال قرعه کشی تفاوتی نمی کند و برای تیم آرزوی موفقیت می کنم.

او درباره شرایط زمین تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: مسائل استقلال برای زمین تمرین به چند سال قبل برمی گردد. امیدوارم امسال با حمایت مدیرعامل باشگاه، بتوانیم یک استادیوم خوب داشته باشیم که بتوانیم مستمر تمرین کنیم. بحث عقد قرارداد با مجموعه ورزشی صنایع دفاع به عهده مدیران باشگاه است.

طاهری درباره جلسه فرهاد مجیدی با مصطفی آجرلو و معین شدن لیست بازیکنان مد نظر مجیدی تاکید کرد: این مربوط به کادر فنی و آقای آجرلو است.

سرپرست تیم فوتال استقلال در خاتمه گفت: امیدوارم امسال خاتمه مسائل استقلال باشد و هواداری که چندین سال است که دلش خون بوده، شادی را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طاهری: برای استقلال قرعه کشی مهم نیست، امیدوارم قهرمان لیگ شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: برای استقلال قرعه کشی مهم نیست، امیدوارم قهرمان لیگ شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید