عرضه خودرو های سازمان اموال تملیکی در بورس کالا

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرگزاری خبرنگاران-معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران از عرضه خودرو های خارجی در بورس کالا تا خاتمه سال اطلاع داد و گفت: منظور از خودرو های خارجی همان خودرو های در اختیار سازمان اموال تملیکی است.

عرضه خودرو های سازمان اموال تملیکی در بورس کالا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ادکلن شنل،پایگاه خبری بازارسرمایه، آقای جواد جهرمی درمورد آخرین شرایط عرضه خودرو در بورس شرح داد: طی توافقی که با سازمان اموال تملیکی انجام شده، تعدادی خودرو از مجموع حدود 2000 خودرویی که در اختیار این سازمان قرار گرفته است، برای شروع عرضه انتخاب شده و درحال طی کردن فرایند پذیرش هستند.

وی ادامه داد: همزمان هم مصوبه ای از سمت وزارت اقتصاد درحال پیگیری است تا هیات وزیران درمورد این خودروها، نحوه شماره گذاری و استفاده تصمیم گیری کند. به محض اینکه مصوبه هیات وزیران ابلاغ و فرایند تکمیل گردد، عرضه خودرو ها انجام خواهد شد. این موضوع احتمالا تا خاتمه سال اتفاق می افتد و شرایط پذیرش خودرو ها به وسیله بورس کالا اطلاع رسانی شده و پس از آن عرضه صورت می گیرد.

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران گفت: انواع خودرو های خارجی که در اختیار سازمان تملیکی واقع شده است عرضه خواهد شد. این فرایند هم با استان بوشهر شروع شده و خودرو هایی که در انبار های استان بوشهر هستند عرضه می شوند.

جهرمی بعلاوه در پاسخ به این سوال که چه افرادی می توانند به وسیله بورس کالا اقدام به خرید خودروی خارجی نمایند، گفت: شرایط خریداران متعاقبا اعلام می گردد، اما همه اشخاص حقیقی و حقوقی، حتی افرادی که صاحب خودرو هستند می توانند از این طریق خودرو خریداری نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "عرضه خودرو های سازمان اموال تملیکی در بورس کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه خودرو های سازمان اموال تملیکی در بورس کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید