فلیک در اولین نشست خبری پس از تعلیق دو ماهه بوندس لیگا: بازیکنان مان اجازه داشتند از بازگشت به تمرینات خودداری کنند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در اولین نشست خبری خود بعد از تعلیق بوندس لیگا درباره شرایط تیمش به خبرنگاران توضیح داد.

فلیک در اولین نشست خبری پس از تعلیق دو ماهه بوندس لیگا: بازیکنان مان اجازه داشتند از بازگشت به تمرینات خودداری کنند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، هانسی فلیک امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش در خانه یونیون برلین حضور پیدا کرد و بعد از تعلیق دو ماهه بوندس لیگا به خاطر شیوع کرونا به سؤالات وبلاگ ادکلن شنل پاسخ داد.

فلیک در این نشست خبری به صورت از راه دور برگزار گشت، به وبلاگ ادکلن شنل گفت: در مورد تیم ما نسبت به قبل از تعلیق لیگ، چیزهای زیادی عوض نخواهد شد به جز ماسک هایی که در نیمکت به صورت خواهیم زد. ما موضوع را با بازیکنان مطرح کردهیم و به آنها گفته ایم که باید انتظار چه چیزی را داشته باشند. بیش از 200 کشور در دنیا بازیکنان ما را تماشا خواهند کرد. پس کلی مخاطب ما را زیر نظر خواهند داشت و باید خودمان را نشان دهیم. می خواهیم یک عملکرد طراز اول ارائه کنیم.

طبق قوانین جدید، فلیک در مصاف با آگزبورگ رده یازدهمی اجازه دارد که دو تعویض اضافه انجام دهد، یعنی مجموعاً 5 تعویض. فلیک در این باره هم گفت: سؤال خوبی است چون ما نمی دانیم که بعد از این وقفه بازیکنان مان در طول 90 دقیقه چه کارهایی می توانند انجام دهند. ما به خوبی در این مدت اخیر تمرین کرده ایم و بین خودمان بازی های محبت آمیز برگزار کردیم. با این حال مسلماً هنوز نمی توانیم بگوییم که در چه سطحی هستیم. باید با شرایط کنار بیاییم.

فلیک در پایان درباره غایبان تیمش، فیلیپه کوتینیو، کورنتینو تولیسو و نیکلس سوله و احتمال نرسیدن خاوی مارتینس به این بازی هم تأکید کرد: اگر بازیکنی بابت حضور در تمرینات نگرانی می داشت، می توانست انتخاب کند که بازی نکند و هیچ تبعاتی هم برایش به همراه نداشت. با این حال همه بازیکنان ما به جز مصدومان آماده بازی هستند. کوتینیو در هفته های قبل از تعلیق لیگ، نشان داد چه توانایی هایی دارد. او بازیکنی بسیار فوق العاده و حساس است. من واقعاً از کار کردن با او لذت می برم. امیدواریم که او بار دیگر هم بتواند بازی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلیک در اولین نشست خبری پس از تعلیق دو ماهه بوندس لیگا: بازیکنان مان اجازه داشتند از بازگشت به تمرینات خودداری کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک در اولین نشست خبری پس از تعلیق دو ماهه بوندس لیگا: بازیکنان مان اجازه داشتند از بازگشت به تمرینات خودداری کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید