لوازم یدکی h30 cross و هایما و جیلی

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، رپرتاژ آگهی - خرید لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت خودرو های چینی از مهم ترین دغدغه های خریداران این اتومبیل ها می باشد.

لوازم یدکی h30 cross و هایما و جیلی

در این مطلب یک فروشگاه معتبر که وارد نماینده دسته اول لوازم یدکی خودرو های چینی از کشور چین می باشد را خدمتتان معرفی می کنیم که برای خرید قطعات یدکی 3 خودرو:

  • H30 cross
  • هایما
  • جیلی

می توانید به این وب سایت مراجعه کنید. بعلاوه تمام قطعات تمام خودرو های چینی در این وب سایت فروخته می گردد که برای اطلاع از نوع خودرو ها قاعدتا باید به وب سایت مراجعه کنید.

لوازم یدکی h30 cross

لوازم یدکی h30 cross برای قطعات موتوری این خودرو، لوازم جلوبندی اچ سی کراس و همچنین قطعات بدنه در وب سایت چین یدک توس به فروش می رسد.

بعضی از پر هوادار ترین لوازم یدکی های h30 cross که بیشترین فروش را در دارند عبارتند از:

سپر عقب و سپر جلو h30 cross ، جلو پنجره، فلاپ های دور لاستیک اچ سی کراس و درب های جانبی در بخش بدنه هستند.

برای قطعات موتوری اچ سی کراس سر سیلندر، تسمه تایم، تسمه دینام، میل سوپاپ، دسته موتور و پمپ بنزین هستند.

همچنین در بخش جلوبندی هم قطعات پر سفارش طبق های چپ و راست خودرو، میل لنگ h30 cross ، پلوس، میل موجگیر می باشند.

خرید لوازم یدکی h30 cross در تهران

علاوه بر امکان خرید اینترنتی تمام قطعات یدکی خودرو h30 cross ، امکان خرید حضوری در تهران هم برای مراجعه نمایندگان به فروشگاه وجود دارد.

جهت اطلاع از آدرس فروشگاه در تهران به لینک صفحه اچ سی کراس مراجعه کنید.

لوازم یدکی هایما

خرید لوازم یدکی هایما s5 و s7 هم بخش دیگری در این فروشگاه است که این قطعات این خودرو به عنوان اولین محصولات فروشگاه چین یدک به بازار عرضه شد.

بیشترین تعداد محصول و کامل ترین پکیج قطعات یدکی هایما اس 5 و اس 7 در تهران متعلق به فروشگاه چین یدک است.

خرید عمده قطعات یدکی هایما

لوازم یدکی خودرو هایما بصورت عمده هم به سراسر کشور فروخته می گردد و همکاران عزیزی که قصد راه اندازه فروشگاه لوازم یدکی دارند هم می توانند با تماس با پشتیبانی وب سایت چین یدک توس اطلاعات را برای خرید عمده قطعات این اتومبیل ها را بدست آورند.

ارزان ترین فروشگاه قطعات هایما s5 و s7 بصورت اورجینال

تمام قطعات یدکی خودرو های هایما اس 5 و اس 7 بصورت اورجینال در چین یدک به فروش می رسند و هیچ محصول افتر مارکت و یا استوکی در کالکشن این مجموعه وجود ندارد.

از آن جایی که اولین و اصلی ترین وارد نماینده قطعات هایما در این هستیم، قاعدتا پایین ترین قیمت شایسته مشتریانی است که بدون واسطه خرید می نمایند.

سوپر توربو هایما، ایربگ هایما اس 7 و اس 5، بوستر ترمز هایما، دسته موتور شاطونی هایما، دریچه بخاری هایما، سیبک طبق هایما اس 7 و اس 5، قالب روی موتور هایما و قربیلک فرمان هایما های s5 و s7 و تمام قطعات جزئی این خودرو های در چین یدک توس موجود است.

لوازم یدکی جیلی

لوازم یدکی جیلی برای 3 خودرو جیلی امرگاند 7 ، جیلی شاسی بلند یا همان x7 و جیلی هاچبک یا همان rv7 می باشد که در فروشگاه چین یدک توس قابل سفارش بصورت اینترنتی و همچنین حضوری در تهران است.

بعضی نمونه محصولات یدکی جیلی سواری

درب های جلو چپ و راست جیلی سواری امرگاند 7 ، موتور و پروانه فن جیلی امرگاند 7 ، رینگ چرخ جیلی سواری، فنر لول جیلی سواری، جلو پنجره جیلی سواری، میل موج گیر جیلی سواری

بعضی نمونه محصولات جیلی شاسی بلند

میل موجگیر جیلی شاسی بلند (x7)، سرسیلندر جیلی شاسی بلند ایکس 7، سیبک فرمان جیلی شاسی بلند، دسته موتور زیر رادیاتور جیلی x7، درب های جانبی خودرو جیلی شاسی، ترموستات جیلی شاسی و …

بعضی نمونه محصولات جیلی rv7

دسته موتور راست و چپ و جیلی هاچبک rv7، سر سیلندر، رینگ لاستیک جیلی هاچبک، پیستون، آرم، گلگیر جلو و عقب، طبق های چپ و راست، پروژکتور ها و چراغ های جیلی rv7 و تمام قطعات ریز خودرو

فروشگاه چین یدک توس

فروشگاه چین یدک توس از قدیمی ترین و معتبر ترین وب سایت ها و فروشگاه های حضوری لوازم یدکی خودرو های چینی در تهران است.

لوازم یدکی بیش از 20 اتومبیل خانواده چینی در این مجموعه به فرو می رسد که بعضی از آن ها عبارتند از:

خودرو های هاوال، خودرو های لیفان، خودرو های برلیانس، خودرو های جک، خخودرو های هایما، جیلی، اچ سی کراس، آریو، بسترن و چانگان

سفارشات این وب سایت بصورت تلفنی ثبات می گردد.

برای اطلاع از قیمت های لوازم یدکی جیلی، هایما و اچ سی کراس حتما به وب سایت مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را بدست آورید، همچنین می توانید برای سفارش قطعات از هر کجای ایران هستید که تماس بگیرید و بصورت عمده یا تکی سفارش خود را به ثبت برسانید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "لوازم یدکی h30 cross و هایما و جیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوازم یدکی h30 cross و هایما و جیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید