مانیتور گیمینگ تازه سامسونگ با ویژگی های حیرت انگیز ، قیمت پیش فروش چقدر است؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مانیتور گیمینگ فوق عریض هیولایی سامسونگ برای پیش خرید عرضه می شود. این محصول نخستین مانیتور OLED با کیفیت Dual Quad High Definition است.

مانیتور گیمینگ تازه سامسونگ با ویژگی های حیرت انگیز ، قیمت پیش فروش چقدر است؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل و به نقل از نیواطلس، سامسونگ اعلام کرده است که نخستین مانیتور OLED با کیفیت Dual Quad High Definition اکنون برای پیش خرید در دسترس است. مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 منحنی 49 اینچی دارای نرخ تازه سازی (Refresh Rate) فوق العاده سریع 240 هرتز و زمان پاسخگویی فوق العاده سریع (Response Time) 0.03 میلی ثانیه است.

هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ گفت: سال گذشته، سامسونگ با عرضه Odyssey OLED G8 به خواسته ها و انتظارات حتی با تجربه ترین گیمرها پاسخ داد. با معرفی Odyssey OLED G9، مجهز به کیفیت تصویر بی نظیر، هیجان زده هستیم که این مانیتورهای قدرتمند بازی را به مشتریان خود ارائه دهیم و سطح بازی های OLED را بالا ببریم.

این نمایشگر غول پیکر که در ماه ژانویه در نمایشگاه CES 2023 معرفی گشت، دارای انحنای 1800R برای غرق کردن بازیکنان در بازی است و در اصل معادل دو صفحه نمایش با رزولوشن QHD است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

مدل G95SC دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز است و زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه گزارش شده است. ارتقاء اتوماتیک مبتنی بر الگوریتم و اصلاح روشنایی از طریق Neo Quantum Processor Pro از بهبود جزئیات خبر می دهد. بازیکنان می توانند از چشم انداز وسیع لذت ببرند، یا گیم پلی دو صفحه نمایش را با یک دوست یا برای سهولت انجام چند کار انتخاب کنند.

صفحه نمایش فوق عریض دارای پورت های مقدار کامل و میکرو HDMI 2.1، DisplayPort 1.4 و هاب USB سه پورت است، از بلندگوهای استریو یکپارچه بهره می برد و دارای Core Lighting+ برای مطابقت با رنگ های روی صفحه برای غرق شدن عمیق تر در تصویر است.

قیمت این مانیتور 2199.99 دلار است، اگرچه سامسونگ اعتباری 250 دلاری برای دوره پیش سفارش در نظر گرفته تا معامله را شیرین تر کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مانیتور گیمینگ تازه سامسونگ با ویژگی های حیرت انگیز ، قیمت پیش فروش چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور گیمینگ تازه سامسونگ با ویژگی های حیرت انگیز ، قیمت پیش فروش چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید