مشکل عجیب بزرگترین تراکتور دنیا ، عکس

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، بیگ باد که در سال 1977 در استان مونتانا آمریکا ساخته شد، یک تراکتور مزرعه است که 4.3 متر ارتفاع و 4.06 متر طول دارد و می توان گفت تقریباً دو برابر مقدار بسیاری از بزرگترین تراکتورهای تولیدی در دنیا است.

مشکل عجیب بزرگترین تراکتور دنیا ، عکس

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل ، تراکتورها در اشکال و میزان های مختلف فراوری می شوند. بعضی، مانند تراکتور JCB Fastrac Two، می توانند به حداکثر سرعت بیش از 240 کیلومتر در ساعت دست یابند و عنوان سریع ترین تراکتور دنیا را به نام خود ثبت نمایند، در حالی که بعضی دیگر تنها وسایل نقلیه بزرگ کشاورزی هستند. بیگ باد (Big Bud) در دسته دوم قرار می گیرد.

آنطور که در گزارش روزیاتو آمده است، این تراکتور با وزن بیش از 48 تن و با موتور 1100 اسب بخار خود بدون شک در صدر لیست گران قیمت ترین تراکتورهایی است که تا به امروز ساخته شده است.

در طول دهه های 80 و 90 میلادی بیگ باد یک شکاف دهنده عمیق بود که خاک را در اعماقی که گاوآهن های معمولی نمی توانند به آن دسترسی پیدا نمایند، می شکافت.

این تراکتور افسانه ای 11 سال را در یک مزرعه پنبه در کالیفرنیا سپری کرد و سپس به فلوریدا نقل مکان کرد و در سال 2009 به استان خود، مونتانا، بازگشت.

پس از آن، کمبود لاستیک های هشت فوتی، بیگ باد را به بازنشستگی زودهنگام کشاند و در چندین موزه به نمایش گذاشته شد.

اما در سال 2020، پس از تعویض لاستیک ها، بیگ باد به جایی که همه چیز از آنجا شروع شده بود بازگشت: مزرعه ای در مونتانا. با این حال داستان بزرگترین تراکتور دنیا اینجا به سرانجام نمی رسد.

خط فراوری این تراکتور در سال 2023 خبر از شروعی دوباره داد. در Con Expo، که یک رویداد تجاری ساخت و ساز محبوب است، Big Equipment Company و Rome Agriculture Equipment بازگشت یک تراکتور Big Bud نو را اعلام کردند. اما قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، بدانید که آنها به بزرگی Big Bud 747 نمادین نخواهند بود.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "مشکل عجیب بزرگترین تراکتور دنیا ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل عجیب بزرگترین تراکتور دنیا ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید