نسخه نو واتساپ با سه ویژگی جالب منتشر شد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، بی شک واتساپ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیغام رسان در دنیا است. این پیغام رسان به تازگی آپدیت تازهی به همراه چند قابلیت تازه منتشر نموده است. واتساپ اکنون قابلیت نشان دادن واکنش با استفاده از ایموجی، به اشتراک گذاری فایل تا حجم 2 گیگابایت و افزایش تعداد کاربران چت های گروهی را به اپلیکیشن خود اضافه نموده است. در ادامه به آنالیز این ویژگی های می پردازیم:

نسخه نو واتساپ با سه ویژگی جالب منتشر شد

واکنش با استفاده از ایموجی

ویژگی ارسال واکنش با استفاده از ایموجی، اکنون با چند ایموجی در دسترس قرار گرفته است و به گفته واتساپ در آینده از همه ایموجی ها مانند عشق، خنده، تعجب، غم و تشکر و رنگ پوست های مختلف پشتیبانی خواهد نمود. قابلیت واکنش واتساپ به کاربران این امکان را می دهد تا بدون شلوغ شدن چت گروهی و ارسال پیغام اضافی، به یک پیغام در گروه واکنش نشان دهند. کاربران برای واکنش نشان دادن به یک پیغام، باید آن پیغام را به مدت بیشتری فشار داده و سپس روی ایموجی نمایش داده شده ضربه بزنند.

واتس اپ پس از اینکه شخصی به پیغامی واکنش نشان داد، به فرستنده پیغام اطلاع رسانی می نماید. کاربران می توانند تنها با یک ایموجی به پیغام ها واکنش نشان دهند. بعلاوه می توانند پس از ارسال ایموجی، آن را به یک ایموجی دیگر تغییر داده و یا واکنش خود را حذف نمایند. به گفته ویسپی بوپتی، سخنگوی متا، ویژگی واکنش های ایموجی تا یک هفته آینده برای همه ارائه می گردد، بعضی از کاربران نیز ممکن است قبلاً این ویژگی را داشته باشند.

محدودیت گروه واتساپ

پیش از این حداکثر افرادی که می توانستند عضو یک گروه در واتساپ شوند، 256 نفر بود که پس از این به 512 عضو تغییر خواهد نمود.

مقدار فایل واتساپ

واتس اپ بعلاوه محدودیت مقدار فایل برای اشتراک گذاری فایل ها را به 2 گیگابایت افزایش می دهد. این افزایش حجم فقط به اسناد مربوط می گردد و حداکثر حجم ارسالی تصاویر و ویدئو ها در واتساپ همچنان 16 مگابایت است.

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، دو ویژگی واکنش با ایموجی و افزایش حجم فایل ارسالی در نسخه فعلی در دسترس هستند. اما ویژگی افزایش تعداد اعضای گروه به زودی به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "نسخه نو واتساپ با سه ویژگی جالب منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نو واتساپ با سه ویژگی جالب منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید