احتیاج به تسهیلات و سرمایه در گردش؛ مسائل اصلی واحدهای تولیدی خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی، احتیاج به تسهیلات و سرمایه در گردش از مسائل اصلی واحدهای تولیدی است که برطرف آنها با جدیت پیگیری می گردد.

احتیاج به تسهیلات و سرمایه در گردش؛ مسائل اصلی واحدهای تولیدی خراسان جنوبی

جواد قناعت، امروز پنجشنبه 28 بهمن در حاشیه بازدید از چند واحد فراوریی شهرک صنعتی بیرجند در جمع وبلاگ ادکلن شنل اضافه کرد: دستورالعمل های دست و پاگیر صادر شده از مرکز یا استان که در راستا فراوری و صادرات واحدها موانعی ایجاد نموده از دیگر مسائل و مسائلی است که در این بازدیدها به وسیله فراورینمایندگان مطرح شد.

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، وی گفت: برطرف مشکل واحدهای فراوریی استان در دستور کار ویژه است که به جد آن را دنبال می کنم و به همین منظور از واحدهای فراوریی استان با حضور مدیران مرتبط بازدید می گردد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تا به امروز از چند واحد فراوریی پیروز و بزرگ استان بازدید کردیم و آنجا هم مسائلی مطرح شد که اقداماتی را در جهت برطرف مسائل این واحدها نیز انجام دادیم یا در دستور کار است.

وی اضافه کرد: در کنار رصد واحدهای فراوریی بزرگ به سراغ واحدهای فراوریی خرد و کوچک هم رفته ایم که در شهرک های صنعتی استان با یک سوم یا یک پنجم ظرفیت کار می نمایند و متاسفانه بعضی از واحدها تعطیل هستند.

قناعت با بیان اینکه فعال سازی واحدهای فراوریی نیمه فعال و تعطیل از اولویت های دولت سیزدهم و مورد تاکید رییس جمهور است گفت: امروز از نزدیک مسائل و مسائل این گونه واحدها در شهرک صنعتی بیرجند با همراهی دستگاه های ذیربط و بانک ها به صورت میدانی مورد آنالیز نهاده شد و به متولیان دستور پیگیری داده شد.

وی ادامه داد: بعد از بازدید هر واحد با حضور مدیران مرتبط به صورت میدانی تشکیل جلسه دادیم و مسائل و مسائل مورد آنالیز نهاده شد بعلاوه با پیگیری نهایی در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی روز پنجشنبه با هدف آنالیز میدانی موانع فراوری، از 6 واحد فراوریی در شهرک صنعتی بیرجند به همراه مدیران دستگاه های اجرایی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احتیاج به تسهیلات و سرمایه در گردش؛ مسائل اصلی واحدهای تولیدی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج به تسهیلات و سرمایه در گردش؛ مسائل اصلی واحدهای تولیدی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید