پوگبا: منچستریونایتد به خاطر اشتباه احمقانه من باخت

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد مسئولیت شکست خانگی تیمش مقابل آرسنال در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس را به گردن گرفت.

پوگبا: منچستریونایتد به خاطر اشتباه احمقانه من باخت

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، پل پوگبا اعتراف کرد در نتیجه اشتباه او بود که تیمش شب گذشته (یکشنبه) در مصاف خانگی مقابل آرسنال با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. باخت شیاطین سرخ به توپچی ها سبب شد که بدترین آغاز آنها در بازی های خانگی شان طی 48 سال اخیر به ثبت برسد. این باخت با خطای پوگبا روی هکتور بیرن مدافع آرسنال در نیمه دوم بازی رخ داد و منجر به اعلام پنالتی از سوی مایک دین داور مسابقه شد که پیر امریک اوبامیانگ آن را به تنها گل مسابقه تبدیل کرد. به این ترتیب اولین پیروزی آرسنال در اولدترافورد از ماه سپتامبر سال 2006 به ثبت رسید. همچنین این سومین شکست خانگی این فصل منچستری ها در فصل جاری لیگ برتر انگلیس و چهارمین بازی خانگی بدون برد آنها بود که سبب شده به رده پانزدهم سقوط نمایند.

پوگبا درباره حرکت خود که به شبکه BBC گفت: احساس می کنم کمی با بیرین تماس داشتم. می دانستم که برخوردمان در محوطه جریمه بوده است. نباید آنطور پنالتی می دادم. شاید نفس کم آوردنم مرا مجبور کرد که آن اشتباه احمقانه را مرتکب شوم. می دانیم که عملکرد مان ضعیف بود و در خصوص خودم هم باید بگویم که نباید چنین خطایی انجام می دادم. فکر می کردم که می توانم توپ را بزنم اما این کار را نکردم. اشتباهم باعث شد پنالتی بدهم.

این سومین بار در 5 بازی خانگی اخیر منچستریونایتد است که پوگبا در آن پنالتی می دهد. او اما معتقد است که سطح عملکرد کل تیم ضعیف است و باید ارتقا یابد.

هافبک پیشین یوونتوس اضافه نمود: همانطور که همواره می گویم، جزئیات خیلی معین نماینده است. ما باید بهتر بازی کنیم و اول از همه هم این را به خودم می گویم. من از اشتباهی که مرتکب شدم درس می گیرم. قبول دارم که در دفاع در محوطه جریمه خیلی عملکرد خوبی ندارم و می توانم روی این موضوع کار کنم. در خلق موقعیت هنگام تملک توپ هم باید بهتر از این ها باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پوگبا: منچستریونایتد به خاطر اشتباه احمقانه من باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا: منچستریونایتد به خاطر اشتباه احمقانه من باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید