پیکسل واچ گوگل به زودی عرضه می شود

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، ایوان بلاس، افشاگر معروف به تازگی اطلاعات جدیدی در خصوص پیکسل واچ گوگل منتشر کرده است. بلاس می گوید اولین ساعت هوشمند گوگل که بر روی سیستم عامل Wear OS 3.1 اجرا می شود، به زودی راه اندازی خواهد شد. Pixel Rohan به احتمال زیاد امسال معرفی خواهد شد؛ اما زمان دقیق آن مشخص نیست.

پیکسل واچ گوگل به زودی عرضه می شود

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، نام رمز روهان مدت هاست که با اولین ساعت هوشمند گوگل همراه است؛ البته این لزوما به این معنا نیست که این دستگاه حتما با نام روهان عرضه شود. گوگل می تواند نام بازاریابی مجذوب کننده تری را برای چنین دستگاهی که برای رقابت با شرکت های بزرگی مانند اپل و سامسونگ طراحی شده است؛ انتخاب کند. پیکسل واچ گوگل بر روی آخرین نسخه Wear OS که نسخه 3.1 است اجرا می شود.

تاریخ عرضه قطعی این محصول مشخص نیست.

این ساعت هوشمند ممکن است در 11 می، جولای و یا اکتبر 2022 عرضه شود. ماه می مصادف با کنفرانس I/O 2022 است و احتمال عرضه پیکسل واچ در این تاریخ بیشتر است. این ساعت ممکن است با طراحی دایره ای عرضه شود و مانیتورینگ ECG (تست نوار قلب) سطح بالایی را ارائه دهد. حسگر های به کار رفته در این ساعت هوشمند، آن را به دستگاه مهمی برای حفظ سلامت و تناسب اندام تبدیل خواهد کرد. طبق شایعات ساعت پیکسل گوگل تا 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد. انتظار می رود گوگل پردازنده قدرتمندی برای اولین ساعت هوشمند خود در نظر گرفته باشد. در خصوص قیمت این ساعت هوشمند هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "پیکسل واچ گوگل به زودی عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکسل واچ گوگل به زودی عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید