پیکسل واچ گوگل پایان معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، پس از مدت ها انتظار، خاتمه گوگل از اولین ساعت هوشمند خود به نام پیکسل واچ رونمایی کرد. این ساعت هوشمند برترین ویژگی های گوگل و Fitbit برای سلامتی، تناسب اندام و یادگیری ماشینی را با یکدیگر ترکیب می نماید.

پیکسل واچ گوگل پایان معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل به نقل از rahnamato، این پوشیدنی با یک صفحه نمایش OLED دایره ای و محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 ارائه می گردد و سیستم عامل WearOS 3.5 را اجرا می نماید.

نخستین ساعت هوشمند گوگل دارای بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ است. این ساعت هوشمند، نسبتاً کوچک تر از بیشتر ساعت های هوشمند ممتازی است که پاییز سال جاری عرضه شدند و برای افرادی که مچ های کوچکی دارند ایده آل است.

میزان بدنه آن 41 میلی متر و ضخامت آن 12.3 میلی متر است. پیکسل واچ، یک ساعت هوشمند سبک وزن است که بدون بند تنها 32 گرم وزن دارد. این ساعت هوشمند به حسگر هایی مجهز شده است که می توانند ضربان قلب، اکسیژن خون (SpO2) و نوار قلب (ECG) را میزان گیری نمایند. گوگل می گوید این دقیق ترین ردیابی ضربان قلب Fitbit است.

پیکسل واچ گوگل از تراشه قدیمی اگزینوس 9110 سامسونگ که آخرین بار در گلکسی واچ 3 سامسونگ مشاهده شده بود، استفاده می نماید. این پوشیدنی به یک پردازنده کمکی Cortex M33 برای بهینه سازی عمر باتری نیز مجهز شده است.

این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل به بلوتوث 5.0، وایفای، LTE، NFC، قطب نما، GPS داخلی و حسگر های حرکتی مانند شتاب سنج و ژیروسکوپ مجهز شده است. علاوه بر این، دارای یک میکروفون و بلندگوی داخلی برای برقراری تماس و استفاده از دستیار گوگل نیز می باشد.

پوشیدنی نو گوگل دارای یک باتری 294 میلی آمپر ساعتی می باشد که به گفته این شرکت، 24 ساعت دوام می آورد. این ساعت هوشمند به استاندارد 5ATM برای مقاومت در برابر آب مجهز شده است و می تواند تا عمق 50 متری آب دوام بیاورد.

نسخه مجهز به GPS و بلوتوث با قیمت 349 دلار و نسخه سازگار با LTE با قیمت 399 دلار به فروش خواهند رسید. این پوشیدنی تنها در یک سایز ارائه می گردد. ساعت هوشمند پیکسل گوگل اکنون به صورت پیش فروش و از تاریخ 13 اکتبر به صورت رسمی به فروش می رسد.

منبع: فرارو

به "پیکسل واچ گوگل پایان معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکسل واچ گوگل پایان معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید