چگونه به مادربزرگم خواندن یاد دادم بر اساس زندگی نویسنده

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل به نقل از روابط عمومی نشر صاد، این مجموعه، داستان هایی شگفت انگیز از زندگی واقعی سودا مورتی، معلم، مددکار اجتماعی و نویسنده پرفروش هندی است.

چگونه به مادربزرگم خواندن یاد دادم بر اساس زندگی نویسنده

داستان جذابی در خصوص یکی از دانش آموزان او وجود دارد که اغلب از مدرسه فرار می کرد. و یا توضیح نحوه مشاوره دادن سودا به مادرش برای پس اندازکردن پول تا پدرش یک شرکت نرم افزاری راه اندازی کند. و داستان دل نشین وعده ای که او به پدربزرگش داد و به آن عمل کرد؛ اینکه روستای کوچک آن ها کتابخانه ای داشته باشد که همواره جدیدترین کتاب ها در آن باشد. هریک از این داستان ها طنازانه، روحیه بخش و الهام بخش هستند. درسی مهم در خصوص اهمیت انجام آنچه شما اعتقاد دارید درست است و داشتن شجاعت برای تحقق رؤیاهایتان.

سودا مورتی در سال 1950 در شیگاون، شمال کارناتاکا به دنیا آمد. او کار خود را در زمینۀ کامپیوتر آغاز کرد و اکنون رئیس بنیاد اینفوسیس است. او که نویسنده ای پرکار به زبان انگلیسی است، رمان، کتاب آموزشی، سفرنامه، مجموعه داستان کوتاه و روایت هایی غیرداستانی و شش کتاب پرفروش برای بچه ها نوشته است. کتاب های او به تمام زبان های اصلی هند ترجمه شده است. سودا مورتی پیروز به دریافت جوایز آر. کی، نارایان برای ادبیات، پادما شری و آینده ماب شده است.

خواندن این کتاب را به نوجوانان 11 تا 14 سال پیشنهاد می کنیم.

نسخه کاغذی کتاب چگونه به مادربزرگم خواندن یاد دادم را می توانید با قیمت 36000 تومان از سایت نشر صاد به نشانی Saadpub.ir تهیه کنید و نسخه الکترونیکی اثر هم با قیمت 18000 تومان قابل دریافت از پلتفرم طاقچه است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "چگونه به مادربزرگم خواندن یاد دادم بر اساس زندگی نویسنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به مادربزرگم خواندن یاد دادم بر اساس زندگی نویسنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید