چگونه لوپ یک ویدیو را در اندروید فعال کنیم؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، شاید گاهی به پخش پشت سر هم یک ویدیو احتیاج داشته باشید یا بخواهید از آن برای شبکه های اجتماعی بهره ببرید که در این صورت فعال کردن لوپ (حلقه) ویدیو در اندروید می تواند یاری کننده باشد.

چگونه لوپ یک ویدیو را در اندروید فعال کنیم؟

پس از ذخیره یک ویدیو در دستگاه اندرویدی، کارهای زیادی می توانید انجام دهید. می توانید آن را برای آپلود روی یوتیوب ویرایش کنید، با دیگران به اشتراک بگذارید و البته که می توانید آن را در دستگاه خود پخش کنید!

اما برای پخش می توانید آن را از پخش ساده خارج کنید و با لوپ (حلقه ای) کردن ویدیو، آن به صورت پخش پشت سر هم ببینید. بعلاوه می توانید هر زمان که نخواستید این ویژگی را غیرفعال کنید تا ویدیو فقط یک بار پخش گردد. بیایید روش انجام این کار را ببینیم.

فعال سازی لوپ یک ویدیو در اندروید

ویدیوهایی که در گوگل فوتوز نمایش می یابند، به طور اتوماتیک به صورت حلقه ای نشان داده می شوند، اگرچه اگر برای شما چنین نیست، باید آن را به صورت دستی فعال کنید.

ویدیوی خود را در اپلیکیشن گوگل فوتوز پیدا و سپس آن را پخش کنید. منو (⋮) را باز کنید و روی تکرار پخش ویدیو خاموش است (Loop video off) ضربه بزنید. این دکمه، حلقه ویدیو را فعال می نماید و بدین ترتیب ویدیوی شما به صورت بی نهایت تکرار پخش خواهد شد.

ذخیره کردن یک ویدیوی لوپ شده در اندروید

اگر می خواهید یک ویدیو را به صورت حلقه ای درآورید و سپس این نسخه را دانلود کنید؛ این امکان هم وجود دارد. ساده ترین راه برای این کار استفاده از یک سرویس شخص ثالث، مانند کلیدئو (Clideo) است.

با مرورگر خود به وب سایت بروید (توجه داشته باشید که ممکن است از بعضی خدمات دهنده های اینترنتی امکان دسترسی به این وب سایت نباشد). روی Choose file بزنید و سپس ویدیویی که می خواهید دارای لوپ گردد، انتخاب کنید.

پس از آپلود ویدیو، انتخاب کنید که می خواهید حلقه آن چند بار تکرار گردد. 2x یا 3x یا 4x یا 5x یا 6x هر کدام منجر به ساخت یک فایل MP4 از ویدیوی دارای حلقه می گردد. با انتخاب دکمه حلقه بی نهایت هم یک فایل GIF ایجاد می گردد.

هر زمان تنظیمات ویدیوی خروجی را آماده کردید، Export را بزنید.

بدین ترتیب Clideo فایل GIF یا ویدیوی شما را پردازش می نماید و سپس وقتی Done را نشان داد می توانید برای دانلود فایل، روی Download ضربه بزنید.

جمع بندی

در این مطلب به یک روش کاربردی برای پخش ویدیوها به صورت لوپ در اندروید اشاره کردیم و بعلاوه یک سرویس آنلاین را معرفی کردیم که می تواند به ذخیره ویدیوها به صورت حلقه ای به شما یاری کند.

روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد و بسیاری از اپلیکیشن های ویرایش ویدیو، چنین قابلیتی را فراهم نموده اند، با این حال روش معرفی شده در این مطلب را می توان یکی از ساده ترین راهکارها دانست.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه لوپ یک ویدیو را در اندروید فعال کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه لوپ یک ویدیو را در اندروید فعال کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید