کارلوس کی روش در چه صورتی از مصر جدا می گردد؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، رئیس سابق کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال مصر مدعی شد غرامت فسخ قرارداد کارلوس کی روش پس از صعود وی به جام جهانی اعتبار خواهد داشت.

کارلوس کی روش در چه صورتی از مصر جدا می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ادکلن شنل، احمد مجاهد که در زمان توافق با کارلوس کی روش ریاست کمیته سه نفره انتقالی فدراسیون فوتبال مصر را بر عهده داشت پس از نایب قهرمانی این تیم در جام ملت های آفریقا و شایعاتی که در مورد قرارداد کی روش با این فدراسیون مطرح شده، گفت: این قرارداد کاملا شفاف است و هیچ ابهامی در آن وجود ندارد. غرامت فسخ قرارداد با دو شرط فعال می گردد، اول رسیدن به مرحله نهایی دور مقدماتی جام جهانی و دوم صعود به مرحله نهایی مسابقات جام جهانی. براین اساس تا زمانی که تیم ملی مصر به جام جهانی صعود نکند فسخ قرارداد کی روش جریمه و غرامتی به همراه نخواهد داشت. در واقع اگر تیم ملی مصر به جام جهانی راه نیابد کی روش از این تیم جدا خواهد شد.

کی روش از ابتدا علاقمند بود برای قهرمانی در جام کشورهای عربی و جام ملت های آفریقا کوشش کند و انگیزه زیادی داشت اما هدف نهایی او و ما صعود به جام جهانی 2022 بود. البته در قرارداد وینگادا هیچ غرامتی وجود ندارد و قرارداد او در ماه می میلادی به سرانجام خواهد رسید. وینگادا نقش مهمی در تیم ملی دارد و او واسطه مذاکره ما با کی روش بود.

او بعلاوه گفت: دوره مسئولیت من در فدراسیون مصر باعث افتخار بود و البته توافق با کی روش در این دوره یکی از افتخارات من به شمار می رود و خوشحالم که در جام ملت های آفریقا عملکرد خوبی داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کارلوس کی روش در چه صورتی از مصر جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارلوس کی روش در چه صورتی از مصر جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید