کجای دنیا سفرهای رنگی برویم؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مسافرت رفتن با الهام از رنگ، شما را به مقصدهای گردشگری نو خواهد برد. در کنار همه هیجان و نشاط سفر، رنگ ها طعم دیگری به گردش و تفریح شما خواهند بخشید. بعضی نقاط توریستی به خاطر رنگ، معروفیت جهانی پیدا کرده اند. این بار با قطب نمای رنگ سفرکنید.

کجای دنیا سفرهای رنگی برویم؟

1. سبز ویتنامی

اگر می خواهید چشم انداز ها سبز چشم نواز ببینید، باید به مزارع برنج ویتنام سفر کنید. این مزارع در منطقه کوهستانی ساپا به صورت پله ای کشت می شوند.

هزاران قطعه سبز با یک هارمونی سحرآمیز کنار هم قرار گرفته اند. مردم محلی خونگرم اند و ارتباط محبت آمیز ای با گردشگر ها دارند. آنها با لباسهای بومی رنگارنگ، زیبایی محیط سبز را بیشتر می کنند.

2. آبی مراکشی

شفشاون شهری در شمال غربی مراکش به رنگ آبی ست که بهترین چشم انداز ها فتوژنیک را دارد.

شهر آبی، با ساختمان های قدیمی و کوچه های باریک، به شما آرامش می بخشد. معماری بومی در ترکیب با تنالیته آبی و سفید، درهای سنتی، شیب معابر و تزیینات محلی، روح زندگی را جاری می کند.

3. قرمز چینی

پانجین یکی از بزرگترین تالاب های قرمزرنگ دنیاست. ساحل پانجین به نام دریای سرخ یا ساحل فرش قرمز نیز نامیده می شود.

با توجه به فصل، رنگ قرمز به روشن و تیره می شود. این ساحل رویایی در کرانه رودخانه لیائو در چین قرار گرفته است. جایی که می توانید عکس های جادویی بگیرید.

4. ساحل صورتی

آیا ساحلی صورتی را از نزدیک دیده اید؟ شاید باورش سخت باشد اما در دنیا فقط 7 ساحل صورتی در دنیا وجود دارد که یکی از آنها در اندونزی است.

جزیره کومودو با چشم انداز ها شگفت، دارای ساحلی رنگی است که به سفر شما جذابیت بیشتری خواهد داد. شما می توانید اسنورکلینگ و غواصی را اینجا تجربه کنید.

5. باغ رنگین

بزرگترین باغ گل های طبیعی دنیا با 72 هزار مترمربع مساحت، در دبی واقع شده است. این باغ با 65 میلیون گل، اتمسفری بهشتی پیش روی شما می گشاید.

تا چشم کار کند، گل خواهید دید. رزرو هتل دبی را برای سفری تابستانی و دیدن باغ رنگین از قلم نیاندازید. در این باغ، یک هواپیما ایرباس پر از گل و گیاه نیز می بینید که جلوه دیدنیی به باغ داده است.

6. سفید مصری

صحرای سفید از شناخته ترین مقاصد گردشگری کشور مصر است. قدم زدن در واحه سفیدپوش فارافرا، احساسی از راه رفتن روی ابرها یا ماه به شما می دهد.

زیبایی اینجا به خاطر فرسایش گچ طی هزاران سال به وجود آمده است. شما شکل های عجیب و مختلفی خواهید دید که چون قارچ های بزرگ از زمین روییده اند. شما می توانید با سافاری یا دوچرخه این بیابان سحرانگیز را بگردید.

منبع: تریپ

به "کجای دنیا سفرهای رنگی برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کجای دنیا سفرهای رنگی برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید