گوشی ارزان قیمت گلکسی A04 سامسونگ در راه بازار

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد به زودی چند گوشی هوشمند سطح پایین را به بازار عرضه کند. از جمله این محصولات که در بسیاری از پایگاه های داده مشاهده شده اند، می توان به دو گوشی گلکسی A04s و گلکسی A04 اشاره کرد.

گوشی ارزان قیمت گلکسی A04 سامسونگ در راه بازار

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، به تازگی گوشی گلکسی A04 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-M045F در این لیست ظاهر شده است. چیپست آن با عنوان ARM MT6765V/WB و مادربرد آن با نام m04 ذکر شده است. این گوشی همچنین به پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 مجهز شده است.

مشخصات اعلام شده در گیک بنچ، ما را به این باور می رساند که گوشی گلکسی M04 سامسونگ از تراشه Helio G35 مدیاتک برخوردار است. با این وجود، این دستگاه فاقد اتصال 5G خواهد بود. این پردازنده هشت هسته ای با حداکثر سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز ارائه خواهد شد. این لیست همچنین نشان می دهد که گلکسی A04 دارای 3 گیگابایت رم است و با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه خواهد شد.

نتایج بنچمارک نشان می دهد که این دستگاه در تست تک هسته ای امتیاز 86 و در تست چند هسته ای امتیاز 4233 را کسب کرده است. در خصوص زمان عرضه و قیمت این گوشی هوشمند هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. می توان انتظار داشت که این دستگاه به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند سامسونگ معرفی شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی ارزان قیمت گلکسی A04 سامسونگ در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ارزان قیمت گلکسی A04 سامسونگ در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید