یحیی گل محمدی تکلیف همه را روشن کرد ، مهاجم بعدی پرسپولیس مشخص شد؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن صراحتا گفت گزینه ای برای خط حمله ندارد.

یحیی گل محمدی تکلیف همه را روشن کرد ، مهاجم بعدی پرسپولیس مشخص شد؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل به نقل از طرفداری، گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن نه تنها جذب عیسی آل کثیر را تکذیب کرد بلکه اظهار داشت هنوز گزینه خارجی را به باشگاه معرفی نکرده است.

وی پیش از بازی این تیم مقابل ذوب آهن نکات جالبی را در مورد جذب مهاجم خارجی و شایعاتی که پیرامون بازگشت عیسی آل کثیر به گوش می رسید مطرح نمود.

گل محمدی در بخشی از صحبت های خود در مورد احتمال بازگشت و جذب مجدد عیسی آل کثیر چنین گفت: چنین صحبتی نشده است. ما در این مورد فکری نکرده ایم. وقتی هیچ پیشنهاد و صحبتی نیست، درباره آن فکر هم نمی کنم.

در ادامه یحیی گل محمدی در پاسخ به سوال وبلاگ ادکلن شنل در مورد جذب مهاجم خارجی و این که گزینه ای را به باشگاه معرفی کرده یا نه نیز افزود: هنوز مهاجمی به باشگگاه معرفی نکردم. البته چندی پیش نام یک بازیکن را به باشگاه اظهار داشتم ولی رقم بند جدایی اش زیاد بود و به همین علت پروده جذب این بازیکن بسته شد

اشاره یحیی گل محمدی به آلیو باجی، مهاجمی است که موردتوجه سرخ ها قرار گرفته بود. همان مهاجمی که ابتدا قرار بود به شکل قرضی به پرسپولیس منتقل شود اما باشگاهش زیر بار انتقال قرضی نرفت و بند جداسازی این بازیکن را 4 میلیون دلار اظهار داشت.

حال باید منتظر بود و دید در ادامه راه گل محمدی برای تقویت خط حمله خود نام مهاجمی را به باشگاه اعلام می کند یا نه.

منبع: همشهری آنلاین

به "یحیی گل محمدی تکلیف همه را روشن کرد ، مهاجم بعدی پرسپولیس مشخص شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی تکلیف همه را روشن کرد ، مهاجم بعدی پرسپولیس مشخص شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید