رونمایی از گلزن پرسپولیس در بازی بعدی ، رقبای پرسپولیس را بیش از میزان بزرگ می نمایند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سکوی قهرمانی را برای پرسپولیس آماده کنید! | پیروزی در دربی، دو رقیب اصلی را دچار مشکل کرد

رونمایی از گلزن پرسپولیس در بازی بعدی ، رقبای پرسپولیس را بیش از میزان بزرگ می نمایند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل آنلاین، ضیا عربشاهی بازیکن قدیمی پرسپولیس می گوید: با تساوی سپاهان مقابل ملوان و پیروزی در دربی به نظرم باید سکوی قهرمانی را برای تیم پرسپولیس آماده نمایند! از حالا به بعد سرنوشت قهرمانی در دستان بازیکنان پرسپولیس است.

پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین جدول لیگ برتر است و به جمع 4 تیم سرانجامی لیگ برتر راه پیدا نموده است. اغلب کارشناسان، پیشکسوتان و حتی طرفداران معتقدند شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر به مراتب بیشتر از سایر تیم هاست.

یکی از این پیشکسوتان عباس کارگر است که در این رابطه می گوید: به اعتقاد من پرسپولیس با فزونی در دربی و پیروزی مقابل استقلال به نوعی شانس قهرمانی خود در لیگ برتر را تا 99 درصد تضمین کرد. این ملاقات فینال لیگ برتر بود که با فزونی پرسپولیس به سرانجام رسید و دو رقیب دیگر را دچار مشکل کرد و حتی می گردد گفت عقب زد.

او ادامه داد: پرسپولیس دربی 6 امتیازی را برد. استقلال که نشان داده تیم خوب و هجومی است دربی را باخت و این اتفاق این تیم را وارد چالش تازه کرد ضمن آن که از صدر جدول هم عقب افتاد. از طرفی دیگر پیروزی در دربی روی سپاهان اصفهان هم تأثیر روانی منفی گذاشت و یکی از دلایل تساوی عجیب این تیم مقابل تیم خوب و جوانمرد ملوان انزلی نیز نتیجه دربی بود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در دهه 60 تصریح می نماید: پیروزی پرسپولیس در دربی تیم سپاهان را در شرایط خاصی قرار داد. چه بسا اگر پرسپولیس نمی برد یا مساوی می کرد تیم اصفهانی با آرامش بیشتری برابر ملوان بازی می کرد اما این نتیجه باعث شد تیم سپاهان با استرس فراوانی بازی کند. این تیم باید به هر شکل ممکن ملوان را شکست می داد و همین فشار مضاعف باعث اشتباهات زیاد بازیکنان این تیم و از دست رفتن موقعیت های سپاهان شد تا نتیجه به نوعی به سود تیم پرسپولیس در اصفهان رقم بخورد.

کارگر خاطرنشان می نماید: بچه های پرسپولیس بسیار با تجربه هستند و حالا موقعیت و شرایط را به خوبی درک نموده اند. با تساوی سپاهان مقابل ملوان و پیروزی در دربی حالا به نظرم باید سکوی قهرمانی را برای تیم پرسپولیس آماده نمایند! از حالا به بعد سرنوشت قهرمانی در دستان بازیکنان پرسپولیس است و این تیم شایسته ترین تیم هم نشان داده است. هر چند سه بازی دیگر از لیگ بیست و دوم به جای مانده است اما من معتقدم بچه های پرسپولیس آن قدر تجربه دارند که بتوانند این سه بازی را به راحتی پشت سر بگذارند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

او ضمن اشاره به سه حریف به جای مانده در لیگ برتر می گوید: تیم های پیکان، گل گهر سیرجان و نساجی مازندران تیم های خوب و قابل احترامی هستند. پرسپولیس باید در قائم شهر برابر نساجی بازی کند که قطعا بازی راحتی نیست اما از طرفی هم نباید این سه بازی را برای بازیکنان پرسپولیس بزرگ کرد. پرسپولیس همواره پرسپولیس است و فرقی هم نمی نماید داخل یا خارج از خانه بازی کند. این تیم مدعی اصلی قهرمانی و برترین تیم ایران است و باید هر سه بازی به جای مانده را با قدرت و پیروزیت پشت سر بگذارد. شاید دوستان می خواهند تمرکز بچه ها حفظ گردد که رقیبان را بیشتر از مقدار بزرگ می نمایند اما فراموش نباید کرد بچه های تیم پرسپولیس در حال حاضر از بالاترین تجربه برخوردارند.

عباس کارگر در خصوص جام حذفی و تقابل مجدد پرسپولیس با تیم طرفدار نیز می گوید: پرسپولیس در کمال ناباوری و روی یک ضد حمله در لیگ برتر مقابل تیم طرفدار غافلگیر شد و باخت اما آن شکست درس بزرگی برای تیم پرسپولیس بود. مطمئن هستم دیگر پرسپولیس جلوی این تیم در جام حذفی غافلگیر نخواهد شد. پرسپولیس جلوی تیم طرفدار از انگیزه فراوانی برای پیروزی برخوردار است و می خواهد آن نتیجه لیگ برتر را از فکر طرفداران پاک کند. ضمن آن که پرسپولیس با فزونی در این ملاقات نیمه نهایی به فینال جام حذفی خواهد رسید. بنابراین به نظر می رسد پرسپولیس از انگیزه به مراتب بیشتری برای ملاقات حذفی برخوردار است و انشالله به فینال و قهرمانی این رقابت ها خواهد رسید.

عباس کارگر در سرانجام در خصوص ملاقات پرسپولیس مقابل پیکان نیز تصریح می نماید: هر چند تیم پیکان تیم قابل احترامی است اما پرسپولیس محکوم به برد است. پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و خوب می داند تساوی یا ناکامی احتمالی برابر پیکان چه تبعاتی می تواند داشته باشد. به شخصه فکر می کنم پرسپولیس با اختلاف 2 گل تیم خوب پیکان را پشت سر گذاشته و باز هم در سرانجام هفته بیست و هستم در صدر جدول لیگ برتر خواهد ایستاد. من فکر می کنم عیسی آل کثیر که از آمادگی بالایی برخوردار است باز هم در ملاقات با پیکان پیروز به گلزنی گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رونمایی از گلزن پرسپولیس در بازی بعدی ، رقبای پرسپولیس را بیش از میزان بزرگ می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گلزن پرسپولیس در بازی بعدی ، رقبای پرسپولیس را بیش از میزان بزرگ می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید