7 ناحیه پیاده روی معروف در منطقه ملی حفاظت شده صخره قرمز کانیون

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، صخره قرمز کانیون ، در فاصله کوتاهی از لاس وگاس، قابل مشاهده است که تا بخش شرقی کوه های اسپرینگ و قسمت غربی این شهر امتداد دارد. چشم انداز ها مجذوب کننده و راستاهای پیاده روی منحصربه فرد با چشم اندازی از سنگ های قرمزرنگ کانیون در منطقه ملی حفاظت شده، از ویژگی های شاخص این منطقه است. تنگه ها و دامنه های زیبا و تپه های نارنجی رنگ، برخی از بهترین راستاهای پیاده روی نزدیک به لاس وگاس هستند. این راستا پیاده روی تا حدود 13 مایل، گستردگی و در هنگام پیاده روی، شما بر صورت خود نسیم ملایمی را احساس می کنید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

7 ناحیه پیاده روی معروف در منطقه ملی حفاظت شده صخره قرمز کانیون

در نزدیکی مرکز و در آغاز این منطقه، منظرهی باورنکردنی از این صخره قرمز کانیون وجود دارد؛ و کمی دورتر، منظره ای کاملاً متفاوت با دیواره های سنگی متمایز از این صخره و تنگه های سرسبز و سنگ های زرد و خاکستری به جای سنگ های قرمز دیده می شود. در فصل بهار، این بخش از منطقه، دارای طبیعتی وحشی می شود. سنگ های قرمز کانیون که منطقه ای ملی و حفاظت شده است، از لاس وگاس، تنها 30 دقیقه فاصله داشته و بازدیدکنندگان به راحتی می توانند به این منطقه دسترسی داشته باشند.

راستا پیاده روی کالیکو تانک

این راستا پیاده روی، از آغاز تا دره های عمیق و باریک، شامل بخش های دیدنی مانند سنگ های قرمز و زرد، تپه و تخته سنگ های شگفت انگیز، است که با صعود از آن می توانید از این طبیعت زیبا بیشتر لذت ببرید. از بخش پایین هم می توانید قله زیبای این منطقه را مشاهده کنید. این راستا شامل 2.5 مایل پیاده روی است که برای پیمودن آن بهتر است از یک راهنما استفاده کنید. در برخی نقاط، شما می توانید با استفاده از دست های خود و به سادگی، از این صخره 400 فوتی صعود کنید. این راستا، مانند یک راه پله سنگی تا قسمت بالا بوده و ارتفاع آن هم خیلی زیاد نیست. این راستا سنگی در خاتمه به یک حوضچه طبیعی آبریز ختم می شود که در آن آب جریان دارد. البته گاهی اوقات هم آبی در این آبریز جریان ندارد. مخزن آبی کمی دورتر از این راستا پیاده روی وجود دارد. این مخزن خارج ازراستا اصلی است؛ بنابراین، شما برای رسیدن به این منطقه، باید از راستا اصلی خارج شوید. در قسمت خاتمهیی ماسه سنگ ها، یک پارکینگ هم برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

راستا پیاده روی آیس باکس کانیون

این راستا، از راستاهای بسیار محبوب و جالب توجه است و شما حتی نیاز نیست که کل 2.5 مایل را در اینجا طی کنید. این راستا، به ویژه در فصل بهار، (آوریل)، زمانی که گل های وحشی می رویند بسیار دیدنی تر است. ورودی این راستا به دره عمیق و باریکی می رسد که به محض نزدیک شدن، دیواره های سنگی باریک با فواصل معینی به رنگ زرد سوخته، سیاه وسفید و دیواره های خط دار در این دره مشاهده می شود. درختان کاج با شاخ و برگ های زیبا و انبوه و سرسبزی آن ها در این دره عمیق و باریک جلوه خاصی به این منطقه بخشیده است. این دره، منتهی به شیب های کوتاه بوده و درنهایت به بن بست می رسد. این راستا پیاده روی از سه طرف آغازشده و با عبور از منطقه ای مسطح از درختان، حوضچه های کوچک و درختچه ها، ادامه یافته و دره های عمیق و باریکی در مقابل شما ظاهرمی شوکه همه این ها منظره ها سحرانگیزی را ایجاد می کند. تراکم درختان کاج و صنوبر، باعث شده است که این منطقه مانند یک جنگل انبوه به نظر برسد. فراتر از دره عمیق و باریک در آغاز این راستا، تخته سنگ های بزرگ و تپه های قرمزرنگ در سراسر این راستا به چشم می خورد.

راستا پیاده روی کشف بچه ها

اگرچه این راستا به نام راستا کشف بچه ها نام گذاری شده است، اما باید گفت که پیاده روی در این راستا کمی مشکل بوده و آن چنان هم ساده نیست. این راستا، کمی باریک بوده و دارای درختان، تخته سنگ های بزرگ، تونل های طبیعی با پوشش دهی سنگی بوده و در فصل های بارانی بسیار پرباران است. وجود چند آبشار در این منطقه، زیبایی آن را دوچندان کرده است. این راستا پیاده روی، برای هر فردی لذت بخش است زیرا راستای تقریباً کوتاه است. به طورکلی می توان گفت که گستردگی این راستا، 75 مایل و 200 فوت ارزیابی شده است. این راستا به مقدار ای کوتاه است که شما از طی کردن آن زیاد احساس خستگی نمی کنید. در این راستا، دره های باریک هم وجود دارد. در فصل بهار، درختان این منطقه، انبوه شده و باعث ایجاد سایه های دل انگیزی می شوند. در اوایل این راستا ممکن است کمی دچار سردرگمی شوید، زیرا در امتداد راستا اصلی، با چندین راستا مختلف روبرو می شوید. در بخش شرقی این منطقه، تخته سنگ ها و صخره های بزرگی در مقابل شما به چشم می خورد. زمانی که شما به منطقه تقریباً خشک می رسید، سنگ ها و تخته سنگ های طاق داری را مشاهده می کنید که درنهایت به آبشارهای زیبا می رسد.

راستا پیاده روی کالی کو هیلز

این راستا پیاده روی، دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از بازدیدکنندگان در تصور خود داشته اند. راستا فوق العاده و شگفت انگیزی با تخته سنگ های قرمز و دره های عمیق و باریک. رنگ این سنگ ها در برخی نقاط به رنگ ارغوانی است که اطراف صحرا و همه جا را محاصره کرده اند. شما می توانید از راه های مختلفی به این منطقه دسترسی پیدا کنید. بازدید از ماسه سنگ های معدنی، برای شما بسیار جالب خواهد بود. دو پارکینگ هم برای بازدیدکنندگان وجود دارد. طول این راستا، تقریباً شش مایل است؛ اما بسیاری از افراد، راستاهای کوتاه تری را برای پیاده روی انتخاب می کنند؛ که راستای حدوداً دو مایل است. بهترین راستا همان راستا دو مایلی بوده و در اینجا می توان ماسه سنگ های معدنی را مشاهده کرد. در امتداد این راستا، شما می توانید سنگ های قرمزرنگ و منظره ها فوق العاده را بر روی سنگ ها ببینید. محیطی سرشار از رنگ های قرمز که بسیار دیدنی است.

خاتمه بخش اول

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "7 ناحیه پیاده روی معروف در منطقه ملی حفاظت شده صخره قرمز کانیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ناحیه پیاده روی معروف در منطقه ملی حفاظت شده صخره قرمز کانیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید