آمازون صدای تلویزیون های هوشمند خود را برای آدم های کم شنوا به صورت مستقیم به ایمپلنت های شنوایی آنها ارسال می نماید

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، برای اولین بار در دنیا، آمازون با شرکت Cochlear همکاری نموده تا امکان ارسال صدای دستگاه های Fire TV را به صورت مستقیم به پردازشگر صدای کاشت شنوایی، ممکن گردد و تماشای فیلم ها و شوهای تلویزیونی برای افراد کم شنوا دلپذیرتر گردد و آنها هم بتوانند صدای آن این برنامه ها را بشنوند.

آمازون صدای تلویزیون های هوشمند خود را برای آدم های کم شنوا به صورت مستقیم به ایمپلنت های شنوایی آنها ارسال می نماید

در سال 2018، گوگل یک پخش صوتی برای سمعک (ASHA) با استفاده از دستگاه های هوشمند اندرویدی رونمایی کرد. سال بعد، شرکت متخصص دستگاه های شنوایی کاشتنی حلزونی Cochlear پخش مستقیم صوتی از دستگاه های اندروید به وسیله بلوتوث LE را ممکن کرد.

اکنون Cochlear پردازنده های صوتی Nucleus 8، Nucleus 7، Nucleus Kansa 2 و Baha 6 Max را بهینه سازی نموده تا امکان پخش مستقیم صدا از دستگاه های Fire TV دارای ASHA مانند Fire TV Omni سری QLED، Fire TV سری 4 و Fire TV را فراهم کند.

این ویژگی به وسیله کاربران در بخش دسترس پذیری منوی تنظیمات در دستگاه Fire TV تنظیم می گردد، پس از آن کم شنوایان می توانند صدای بدون اکو و بدون نویز را از فاصله 3 متری تلویزیون بشنوند.

رایان لوپز، مدیر بخش مدیریت و بازاریابی محصول Nucleus در Cochlear می گوید: تلویزیون بخش بزرگی از زندگی ما است؛ ما اخبار و اطلاعات، تفریح، رویدادهای ورزش و موسیقی را از ظریق آن دریافت می کنیم. زمانی که ما آغاز به کار با [آمازون] کردیم، آنچه واقعاً آشکار شد تعهد آنها به دسترسی، ارتباطات موثر و همکاری در ترکیب فناوری های بود. از اینکه بخشی از این امر بودیم افتخار می کنیم.

منبع: Cochlear Limited

منبع: یک پزشک

به "آمازون صدای تلویزیون های هوشمند خود را برای آدم های کم شنوا به صورت مستقیم به ایمپلنت های شنوایی آنها ارسال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون صدای تلویزیون های هوشمند خود را برای آدم های کم شنوا به صورت مستقیم به ایمپلنت های شنوایی آنها ارسال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید