ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی؛ برگزاری انتخابات در 20 اسفند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، خبرنگاران- انتخابات شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی مقارن با مبعث حضرت رسول (ص) در 20 اسفند 99 برگزار خواهد شد.

ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی؛ برگزاری انتخابات در 20 اسفند

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل به نقل از اقتصادآنلاین، علی عسکری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد در نشست خبری با موضوع برگزاری مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی گفت: شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی در رتبه بندی شرکت های کشور، شرکت های عظیم و مهمی محسوب می شوند و ارزش سهام هر یک از این شرکت ها در بعضی استان های کوچک تا 9 هزار میلیارد تومان می رسد. در بعضی استان های عظیم هم ارزش سهام هر یک از این شرکت ها قریب به 20هزار میلیارد تومان است.

عسکری گفت: در سه استان کرمان، فارس و یزد، 65 تا 73 درصد از سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام نموده اند. در 10 استان دیگر، این میزان 60 تا 73 درصد و در 12 استان، 50 تا 60 درصد بوده است. در هشت استان نیز میزان ثبت نام از 32 تا زیر 50 درصد بوده است. همچنین تا به امروز هزار و 800 نفر برای مدیریت شرکت های سرمایه گذاری استانی، کاندید شده اند.

حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه نیز با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی گفت: ارزش این شرکت ها 380هزار میلیارد تومان است و مشمولان سهام عدالت باید تصمیم گیرند که چه افرادی این دارایی ها را مدیریت نمایند.

وی توضیح داد: تا به امروز حدود 15 استان مرحله اول آزادسازی سهام عدالت، مجامع عادی به صورت فوق العاده را برگزار نموده اند.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی؛ برگزاری انتخابات در 20 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش سهام شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی؛ برگزاری انتخابات در 20 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید