استقلالی&zwnjها اگر نمی&zwnjتوانند موفقیت پرسپولیس را ببینند قرص خواب بخورند!

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، با سپهر حیدری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لغو بازی با نساجی گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

استقلالی&zwnjها اگر نمی&zwnjتوانند موفقیت پرسپولیس را ببینند قرص خواب بخورند!

چهار هفته از لیگ گذشت. پرسپولیس را در این چند بازی چطور دیدی؟ این تیم پتانسیل قهرمانی در این فصل را دارد؟

چیزی که تعیین است کادر فنی و بازیکنان عمده تمرکز خودشان را برای فینال لیگ قهرمانان گذاشتند و یحیی در این چند هفته با توجه به غیبت چند مهره کلیدی مثل آل کثیر، امیری و پهلوان سعی کرد از نفرات و سیستم های مختلف استفاده کند که تیم برای بازی فینال به هماهنگی لازم برسد. به نظرم این کار منطقی بود و کادر فنی حق داشت این تغییرات را ایجاد کند. در مجموع نتایج تیم هم بد نبود و 8 امتیاز در 4 بازی نمی تواند بد باشد. به طور حتم هرچه بگذرد اوضاع از این هم بهتر خواهد شد و قطعاً پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

به نظرت لغو بازی با نساجی به سود پرسپولیس خواهد شد؟

اگر این تیم قبول می کرد که در تهران بازی کند، شرایط بهتر می شد، ولی خب میزبانی حق نساجی بود و نمی گردد به آن ها ایراد گرفت. به همین دلیل لغو بازی با توجه به شرایط بد کرونایی و سختگیری قطر خوب بود. حالا امیدوارم بازی با ذوب آهن که در تهران است، انجام گردد تا تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرد و راهی قطر گردد.

بعد از لغو این بازی ها برخی از تیم ها اعتراض کردند که دارد به پرسپولیس لطف می گردد.

نمی دانم این عده از کدام لطف حرف می زنند. در این مدت پرسپولیس فقط حاشیه داشته و چه کسی به این تیم یاری نموده است؟ اینکه یک بازی را لغو کردند برای نماینده ایران در فینال آسیا اسمش یاری و حق خوری است؟ حق خوری پارسال رخ داد که یک تیم خاص اظهار داشت کلی کرونایی دارد و به جم سفر نکرد تا جلوی پارس بازی کند. آن زمان که سر تیم پارس جنوبی را بریدند و بازی را سه- هیچ نکردند و باعث سقوط آن تیم شدند، چرا این حرف ها را نمی زدند؟ دوستان بدانند ما با یک دست و پا هم در فینال بازی کنیم، قهرمان می شویم، چون دعا و انرژی 40 میلیون نفر پشت سر پرسپولیس است. ما همواره ثابت کردیم که نیازی به حمایت کسی جز طرفداران مان نداریم و البته می خواهم یک توصیه هم به این افراد بکنم.

چه توصیه ای؟

می دانم خیلی ها دوست ندارند موفقیت پرسپولیس را ببینند و هر کاری می نمایند تا این تیم قهرمان آسیا نگردد، ولی من به این دوستان توصیه می کنم وقتی نمی توانند پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا ببینند 29 آذر و یکی، دو ساعت قبل از آغاز بازی نهایی قرص خواب بخورند، چون خود بازی فینال و انشاالله بعد از آن دیدن جشن قهرمانی پرسپولیس حسابی اذیت شان می نماید.

تو جزو اولین کسانی بودی که پیشنهاد قرنطینه شدن تیم را دادی. به نظرت این موضوع مشکل ساز نمی گردد؟

من همواره از تیمم حمایت می کنم و وظیفه خودم می دانم اگر چیزی به ذهنم می رسد که به نفع پرسپولیس باشد، بیان کنم. به نظرم بهترین تصمیم بود و خدا را شکر باشگاه و کادر فنی آن را انجام دادند. واقعیت این است که بزرگترین دشمنان پرسپولیس از داخل ایران هستند و عده ای هر کاری می نمایند تا این تیم ضربه بخورد، ولی با قرنطینه شدن تیم دیگر کسی جرأت نمی نماید به بچه ها نزدیک گردد و خدایی ننموده مسئله ای به وجود بیاورد. مطمئنم کل تیم آنقدر حرفه ای و با فکر هستند که این شرایط خاص را درک نمایند و با آن کنار بیایند.

به عنوان سؤال آخر می خواستم نظرت را در خصوص آرمان رمضانی بپرسم که نقدها زیادی از او شد.

به نظرم این هجمه ها علیه آرمان منصفانه نیست. او مفید بازی می نماید و هروقت به زمین آمده در خدمت تیم بوده و کوشش زیادی انجام داده است. اینکه چند موقعیت را خراب نموده در فوتبال طبیعی است، ولی مطمئن باشید او در آینده گل های حساسی برای پرسپولیس می زند و همه باید از او حمایت نمایند.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "استقلالی&zwnjها اگر نمی&zwnjتوانند موفقیت پرسپولیس را ببینند قرص خواب بخورند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی&zwnjها اگر نمی&zwnjتوانند موفقیت پرسپولیس را ببینند قرص خواب بخورند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید