افتتاح مجموعه خدماتی عمو عباس در محله نفر آباد با حضور شهردار تهران

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مجموعه فرهنگی خدماتی عمو عباس در محله نفرآباد شهر ری با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.

افتتاح مجموعه خدماتی عمو عباس در محله نفر آباد با حضور شهردار تهران

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، سید ناظم رضوی در آئین بهره برداری از مجموعه عمو عباس در منطقه 20، گفت: امروز شاهد افتتاح مجموعه ای هستیم که با همت سازمان نوسازی شهر تهران در محله نفرآباد ری احداث شده است و به نام سرای عمو عباس نامگذاری شده، این پروژه در راستای بازآفرینی محله نفرآباد صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: محله نفرآباد از اولین محله هایی است که سند بازآفرینی آن تهیه و به همین دلیل این پروژه به عنوان نخستین پروژه تحقق این سند به بهره برداری می رسد و تا انتها امسال حدود 50 پروژه دیگر در این محله به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: این پروژه ها برآمده از تجربه نوسازی پیرامونی حرم های مطهر بوده و ساخت و سازها مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی است. پروژه عمو عباس حدود 600 متر مربع فضای خدماتی و رفاهی دارد و با اقدامات خوب سازمان نوسازی در شهر ری بازآفرینی کارخانه سیمان ری، فراوری مسکن و نوسازی محله نفرآباد به عنوان محله الگو در حال پیگیری است.

رضوی تاکید نمود: در طول سال 1401 صدور پروانه در منطقه 20، 102 درصد و در تعداد واحدهای مسکونی 120 درصد نسبت به سال 1400 رشد داشته ایم.

پروژه مجموعه عمو عباس به وسیله مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران به وسیله ویدئو کنفرانس و با حضور زاکانی شهردار تهران به بهره برداری رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "افتتاح مجموعه خدماتی عمو عباس در محله نفر آباد با حضور شهردار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مجموعه خدماتی عمو عباس در محله نفر آباد با حضور شهردار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید