این فصل هم شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کم است

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال و عضو سابق کمیته فنی این باشگاه معتقد است به رغم خریدهایی که این باشگاه داشته، در فصل نو هم استقلال شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

این فصل هم شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کم است

حسن روشن در گفت وگو با پانا درباره شرایط استقلال پیش از ملاقات با تیم طرفدار تهران در هفته اول لیگ برتر گفت: من خیلی امید به قهرمانی استقلال در این فصل ندارم و شانس قهرمانی این تیم را کم می دانم چرا که معتقدم تیم باید تقویت گردد. استقلال به بازیکنانی احتیاج دارد که واقعا استقلالی هستند، این تیم احتیاجی به بازیکن معمولی ندارد. به نظرم استقلال بازیکنانی می خواهد که در حد و میزان تیم باشند تا بتوانند در آینده برای استقلال مفید واقع شوند.

وی به تغییرات مدیریتی که تیم استقلال پیش از آغاز فصل داشته اشاره نمود و گفت: آجورلو نسبت به اسامی که برای مدیرعاملی استقلال معرفی شده بودند بهتر از گزینه های دیگر بود. احتیاج است که پیشکسوتان استقلال بیشتر در بدنه این تیم باشند و از آن ها در هیات امنای استقلال بهره برد. استقلال باید به دست اهالی استقلال سپرده گردد و اگر گزینه ای مناسب نبود آن وقت به فکر نفرات دیگر باشند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه مهم ترین ضعف استقلال نداشتن آموزشگاه است، اعلام کرد: متاسفانه یکی از مسائل عمده استقلال نداشتن آموزشگاه است. این باشگاه بازیکن فراوری نمی کند در حالی که آموزشگاه حکم حساب پس انداز یک باشگاه را دارد. ما در گذشته بازیکنان بزرگی در استقلال داشتیم که از دل همین آموزشگاه بیرون آمدند و برای باشگاه مثمر ثمر بودند. الان هم با بازیکنانی مثل مهدی قایدی عایدی به باشگاه تزریق می گردد. رکن دوم هر باشگاه هم پیشکسوتان آن است. اگر در یک باشگاه بحث ساختن بازیکنان و آموزشگاه و بعلاوه پیشکسوتان اصلاح گردد آن وقت می توانیم بگوییم استقلال به یک باشگاه تبدیل شده است.

روشن با تاکید بر اینکه ارزش پیراهن استقلال کاهش پیدا نموده است، عنوان نمود: در گذشته پوشیدن پیراهن استقلال برای ما ارزش داشت اما الان بازیکنانی را می بینم که تنها در پی پول و طلب میلیاردی هستند. اگر آموزشگاه درست کارش را انجام دهد بازیکنان از رده جوانان به تیم می آیند و آن وقت هزینه هم کمتر می گردد. من چند وقت پیش پیشنهاد کردم اگر تیم اصلی در حد و میزان خودش نبود تیم های جوانان و امید را به میدان بفرستند. اگر در سال های ابتدای این تیم قهرمان نشد مطمئن باشید در 10 سال آینده قهرمانی را به دست خواهند آورد.

عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص بازیکنانی که با نظر فرهاد مجیدی جذب شده اند عنوان نمود: همه جا می گویند تیمی که بسته شده با نظر کامل کادر فنی بوده است در حالی که این کار درست نیست. یک باشگاه باید کمیته فنی داشته باشد و هر بازیکنی که قرار است جذب گردد با نظر اعضای کمیته فنی باشد نه اینکه فقط یک نفر اظهارنظر کند. من با این موضوع هم مخالفم و معتقدم کار درستی انجام نشده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "این فصل هم شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فصل هم شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید