بازیگران نو در ارباب حلقه ها ، جزئیاتی که فاش نشده است

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، در فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، هشت بازیگر دیگر به این مجموعه فانتزی حماسی اضافه شدند.

بازیگران نو در ارباب حلقه ها ، جزئیاتی که فاش نشده است

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، ساخت فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت از اکتبر سال جاری در انگلستان شروع شده است. این برای دومین بار است که به بازیگران مجموعه اضافه می گردد.

ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت بر اساس رمان ارباب حلقه ها و ضمایمش اثر جی. آر. آر. تالکین ساخته می گردد. این مجموعه که به دست شورانرهایش جی. دی. پین و پاتریک مک کی برای سرویس پخش اینترنتی آمازون پرایم ویدئو در دست ساخت است، داستان دوران دوم سرزمین میانه را روایت می نماید که هزاران سال پیش از هابیت و ارباب حلقه های تالکین جریان دارد. فراوری این مجموعه بر عهده آمازون استودیوز با همکاری هارپرکالینز و نیو لاین سینما و با مشورت از املاک تالکین بوده است.

فصل دوم این مجموعه تلویزیونی آمریکایی در 8 قسمت در اول سپتامبر سال میلادی جاری پخش شد وآخرین قسمت آن در 14 اکتبر به نمایش عایدی.

این مجموعه به طور کلی نقدهای مثبتی را از طرف منتقدان دریافت نموده و در زمینه فیلم برداری، جلوه ها و موسیقی ستایش شده اما انتقاداتی نیز به علت سرعت و روند و شخصیت پردازی به همراه داشت.

در فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، الیور آلوین ویلسون، استوارت بومن، گاوی سینگ چرا، ویلئام چاب، کوین الدون، ویل کین، سلینا لو و کالام لینچ به بازیگران این مجموعه اضافه شده اند.

جزئیات نقش های بازیگران نو اضافه شده به مجموعه فاش نشده است.

  • چرا سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت کسل کننده شده است؟
  • این سریال نو نتفلیکس از ارباب حلقه ها هم پربیننده تر شد

پیشتر نیز اعلام شده بود 7 بازیگر در حال پیوستن به مجموعه اند از جمله سم هزلدین که در فصل دوم نقش آدار را از جوزف ماول بر عهده خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازیگران نو در ارباب حلقه ها ، جزئیاتی که فاش نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران نو در ارباب حلقه ها ، جزئیاتی که فاش نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید