بازی Valkyrie Elysium معرفی گردید؛ دنباله ای برای سری کلاسیک والکری

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، مدت زیادی است که بازی جدیدی از سری نقش آفرینی والکِیری منتشر شده، اما انتها انتظارها به خاتمه رسید. کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی از بازی Valkyrie Elysium برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 4 و 5 رونمایی نموده است. این بازی در سال 2022 منتشر خواهد شد.

بازی Valkyrie Elysium معرفی گردید؛ دنباله ای برای سری کلاسیک والکری

Valkyrie Elysium داستانی حماسی، محیط های زیبا و یک سیستم مبارزه نو و سریع دارد که ترکیبی از استراتژی، اکشن و یک سیستم کمبوی منحصربه فرد را شامل می گردد و توانایی های شما را در تفکر و واکنش های سریع حین مبارزات آزمایش می نماید. این در حالی است که دو بازی اول یک پیچش جالب در مبارزات نوبتی سنتی ایجاد نموده بودند. بازی در گذشته های دور اتفاق می افتد، در جهانیی که رگناروک در قلمروها ظاهر شده است. اودین با آخرین نیروی خود، یک فرستاده رستگاری ایجاد می نماید. یک والکیری تنها که می تواند نجات دهنده این جهانی محکوم به نابودی گردد. همان طور که این جنگجوی شجاع در سرزمین ویران شده سفر خود را شروع می نماید، با چالش های زیادی روبه رو می گردد و حقیقت پنهان پشت نابودی قریب الوقوع آن را کشف می نماید.

بازی بعلاوه عناصری از گیم پلی کلاسیک سری دارد و جنگجویانی که به قهرمان بازی می پیوندند، در صورت احضار در کنار او خواهند جنگید. کیفیت هنری بازی فوق العاده به نظر می رسد و گفته شده که در پلی استیشن 5، با رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 فریم اجرا خواهد شد. البته باید به موسیقی آن هم اشاره نمود. موتوی ساکورابا، آهنگساز مشهور سری، بازگشته و به جذابیت بازی یاری می نماید. با توجه به این که بازی نقش آفرینی است، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می نماید.

تریلر نگاهی به قهرمان بازی به عنوان یک والکری جوان که سرنوشت جهان به او سپرده شده، ارائه می دهد. او در مأموریت خود با دشمنان مختلفی روبه رو خواهد شد و باید از انواع سلاح ها، جادو و قدرت متحدانش برای جلوگیری از نابودی جهان استفاده کند. با توجه به تریلر به نظر می رسد که بازیکنان در محیط های بزرگ قدم می زنند و با انواع دشمنان از موجودات خطرناک گرفته تا گولم ها، مقابله خواهند کرد.

طراحی جهانی بازی هم از جذابیت زیادی برخوردار است و مبارزه باس ها سخت به نظر می رسد. البته تریلر سوالاتی را در فکر بینندگان ایجاد می نماید که شامل هویت فرمانده والکیری و فردی مرموز در انتها تریلر که مانند کلاس دراگون در فاینال فانتزی لباس پوشیده است، می گردد. با این حال باید منتظر جزئیات بیشتر در ماه های آینده باشیم.

بازی Valkyrie Elysium در سال 2022 روی کنسول های پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Valkyrie Elysium معرفی گردید؛ دنباله ای برای سری کلاسیک والکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Valkyrie Elysium معرفی گردید؛ دنباله ای برای سری کلاسیک والکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید