بدنام ترین حساب های تعلیق و مسدود شده توییتر باز می گردند؟

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، دیجیاتو نوشت: طبق تصمیم ایلان ماسک، پس از دونالد ترامپ، حساب های مسدود شده دیگری نیز بار دیگر اجازه فعالیت در توییتر را خواهند داشت.

بدنام ترین حساب های تعلیق و مسدود شده توییتر باز می گردند؟

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، تصمیم گرفته تا از هفته آینده به حساب های تعلیق شده این شبکه اجتماعی، عفو عمومی ارائه کند، در واقع او میخواهد به بعضی از بدنام ترین افراد دنیا، اجازه حضور در این شبکه اجتماعی را بدهد. ماسک که اخیرا حساب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده را پس از یک نظرسنجی دوباره فعال نموده بود، روز گذشته درباره عفو عمومی از کاربران نظرسنجی نموده بود.

نظرسنجی ایلان ماسک برای عفو عمومی کاربران مسدود شده، شب گذشته به سرانجام رسید که در مجموع آن، بیش از 3 میلیون رأی ثبت شد و 72.4 درصد کاربران با این موضوع موافق بوده اند. پس از اعلام نتیجه نهایی، ماسک در یک توییت نو نوشت: مردم نظر خود را اعلام کردند. عفو از هفته آینده شروع می گردد.

ایلان ماسک چه کاربرانی را عفو می نماید؟

هنوز تعیین نیست که با این تصمیم، کدام حساب ها یک بار دیگر اجازه حضور در توییتر را خواهند داشت. ماسک در این رابطه شرح داده حساب هایی که قوانین را زیر پا گذاشته اند یا درگیر اسپم برجسته ای هستند، شامل عفو نخواهند شد. بعلاوه باید توجه داشت که بازگرداندن کامل بیشتر حساب های تعلیق شده، احتمالاً عواقب ناخواسته فراوان و گسترده ای خواهد داشت.

تمام این تصمیم ها در حالی گرفته شده که ماسک در روزهای ابتدایی خرید توییتر، گفته بود که یک شورای تعدیل محتوا تشکیل خواهد شد که در رابطه با تصمیمات مهمی از جمله بازگرداندن حساب های مسدود شده تصمیم گیری خواهند کرد. با این حال، از آن موقع تا به امروز، او حساب ترامپ را براساس یک نظرسنجی برگرداند و این تصمیم به وسیله هیچ شورایی گرفته نشده است. او اخیرا ادعا نموده بود که عهدشکنی گروه های کنشگرا و کوشش آنها برای تشویق تبلیغ دهندگان به تحریم توییتر باعث شده است که دست به چنین اقدامی بزند. ادعایی که هیچکس آن را تأیید ننموده و تبلیغ کنندگان نیز آن را تکذیب نموده اند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "بدنام ترین حساب های تعلیق و مسدود شده توییتر باز می گردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدنام ترین حساب های تعلیق و مسدود شده توییتر باز می گردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید