تاریخ عرضه بازی اونجرز برای PS5 و ایکس باکس سری معین شد

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، اگرچه از مدت ها پیش می دانستیم که قرار است روزی نسخه نسل بعدی بازی اونجرز و همچنین محتوای جدید آن منتشر گردد، اما پس از شکست اولیه این بازی تا مدت زیادی بازی به یک سکوت خبری دچار شد و خبری از آن مشاهده نکردیم تا اینکه اکنون بالاخره استودیو کریستال داینامیکس تاریخ عرضه نسخه نسل بعدی Marvels Avengers و بسته الحاقی رایگان هاوک آی (یا شاهین چشم) را اعلام نمود.

تاریخ عرضه بازی اونجرز برای PS5 و ایکس باکس سری معین شد

در بیانیه ی اخیری که شرکت اسکوئر انیکس منتشر نموده است، سازندگان بازی یعنی استودیو های کریستال داینامیکس و آیدوس مونترال، اعلام نموده اند که نسخه نسل بعدی این اثر به همراه بسته الحاقی هاوک آی در تاریخ 28 اسفند 1399 (18 مارس 2021) برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. نکته شادمان نماینده و مثبت درباره نسخه نسل بعدی بازی اونجرز این است که افرادی که بازی را روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری نموده باشند، می توانند بدون هیچ هزینه اضافی، به ترتیب نسخه نسل بعدی را روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس دریافت نمایند.

نسخه نسل بعدی بازی اونجرز از جزییات بصری بیشتر و بهبود یافته، نرخ فریم بالاتر، تخریب پذیری بیشتر و زمان بارگذاری به شدت سریع تری برخوردار خواهد بود. طبق گفته های قبلی، شما قادر خواهید بود که از میان دو حالت مختلف، حالت دلخواه خود را انتخاب کنید. یکی از حالت ها، رزولوشن را اولویت قرار می دهد و دیگری اثر را با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا می نماید. همچنین اعلام شده که نسخه پلی استیشن 5، از ویژگی های کنترلر دوال سنس مثل ویژگی بازخورد لمسی پشتیبانی خواهد نمود تا تجربه خاصی را برای مخاطب رقم بزند. این نسخه قرار بود در سال 2020 عرضه گردد اما در ماه اکتبر گذشته اسکوئر انیکس عرضه آن را به سال 2021 موکول کرد.

با این حال، عرضه نسخه نسل بعدی Marvels Avengers تنها اتفاق مهمی نیست که در روز 28 اسفند در رابطه با این بازی رخ خواهد داد. در همان روز، بسته الحاقی جدیدی برای بازی عرضه خواهد شد که شخصیت کلینت بارتون یا همان هاوک آی معروف را به جمع شخصیت های بازی اضافه خواهد نمود تا هواداران این بازی و آثار مارول بتوانند از مهارت تیراندازی این شخصیت بهره ببرند. این بسته الحاقی برای دارندگان بازی اصلی رایگان خواهد بود.

در کنار این شخصیت قابل بازی جدید، این بسته الحاقی فصل جدید داستانی بازی اونجرز را هم معرفی می نماید که در آن شاهد آنتاگونیست جدیدی با نام Maestro هستیم. او نسخه ای از هالک است که در آن مغز بروس بنر و قدرت و توانایی هالک وجود دارد اما اکنون در یک آینده آخرالزمانی به جنون رسیده است.

هرچند در قدم اول اضافه شدن هاوک آی به بازی اونجرز می تواند برای هواداران جذابیت داشته باشد، اما در ماه نوامبر در اثر واکاوی داده های بازی که توسط بعضی از افراد اجرا شده بود، متوجه شدیم که می توان این شانس را قائل شد که در آینده شاهد شخصیت های معروف و محبوب دیگر مارول از جمله پلنگ سیاه، کاپیتان مارول، هالک-دخت، سرباز زمستان، ماشین جنگ و… باشیم. البته حضور این شخصیت ها در بسته های الحاقی بعدی بازی قطعی نیست و باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی سازندگان بازی باشیم.

  • اسکوئر انیکس: بازی اونجرز حتی هزینه ساخت خود را بازنگردانده

اسکوئر انیکس در گذشته تائید نموده بود که این بازی نتوانسته انتظارات را از نظر فروش برآورده کند و بسیاری از هواداران هم بعد از مدتی آن را ترک نموده اند. با این حال اسکوئر انیکس اعلام نموده بود که به بازگشت این بازی امیدوار است. باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه نسل بعدی بازی اونجرز و محتویات جدید بسته های الحاقی آن می تواند نجات بخش بازی باشد و کم کم هواداران را به سوی آن بازگرداند یا خیر.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ عرضه بازی اونجرز برای PS5 و ایکس باکس سری معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی اونجرز برای PS5 و ایکس باکس سری معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید