جزئیاتی تازه از نسل چهارم آیفون se

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، زومیت نوشت: یکی از تحلیلگران دنیای فناوری ادعا می نماید احتمالاً نسل چهارم آیفون SE به صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD و بریدگی ناچ مجهز خواهد شد.

جزئیاتی تازه از نسل چهارم آیفون se

به گفته راس یانگ، تحلیلگر Display Supply Chain Consultants (DSCC)، نسل چهارم آیفون SE دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD و بریدگی ناچ در قسمت بالای خود خواهد بود.

به گزارش macrumors، یانگ می گوید که در انتظارات خود برای نسل چهارم آیفون SE تنو نظر نموده است. در اکتبر 2021، وی که سابقه بسیار خوبی در پیش بینی برنامه های اپل دارد، گفت که این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه مدل نو آیفون SE در سال 2024 با نمایشگر 5.7 تا 6.1 اینچی LCD و بریدگی حفره شکل برای دوربین سلفی است.

بیشتر بخوانید:

اخبار ساعت 9 شب هک شد یا اقدام خرابکارانه صورت گرفت؟

عکس | انسان نسل این پرندگان نیم تنی را از میان برد؟

این اطلاعات ممکن است به این موضوع اشاره داشته باشد که اپل در حال آنالیز اضافه کردن داینامیک آیلند به نسل چهارم آیفون SE است. این تغییر با توجه به اینکه دستگاه مذکور در 2024 عرضه خواهد شد منطقی به نظر می رسد.

پیش بینی اصلاح شده یانگ ادعا می نماید که نسل چهارم آیفون SE دارای نمایشگری 6.1 اینچی با بریدگی ناچ خواهد بود. تعیین نیست که بریدگی آیفون SE مانند سایر مدل های آیفون دارای آرایه دوربین TrueDepth برای تسهیل Face ID است یا خیر. بعضی شایعات می گویند آیفون SE به Face ID مجهز نخواهد شد و مانند مدل های قبلی از Touch ID استفاده می نماید تا هزینه ها را کاهش دهد.

با حرکت به سمت طراحی تمام صفحه، دیگر فضایی برای دکمه هوم خازنی Touch ID در قاب پایین دستگاه وجود نخواهد داشت. گزارش های متعدد، از جمله اطلاعات MyDrivers و مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، ادعا می نمایند اپل در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن دکمه کناری Touch ID به آیفون SE است، دقیقاً مانند iPad Air و iPad mini.

سایت چینی MyDrivers و جان پروسر، افشاگر معروف، بر این باورند که طراحی آیفون SE به سمت آیفون XR حرکت خواهد نمود و دکمه هوم آن حذف خواهد شد. این تغییر احتمال دارد زیرا محصولات SE اپل از طراحی دستگاه های قدیمی تر استفاده می نمایند.

آیفون XR دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD بود و مینگ چی کو گزارش داد که اپل در حال کار روی آیفون SE با این میزان نمایشگر است. بنابراین به نظر می رسد آخرین ادعای یانگ این گزارش ها را تأیید می نماید و می توان به یاری اطلاعات منتشرشده به وسیله وی، طراحی نسل بعدی آیفون SE را تصور کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "جزئیاتی تازه از نسل چهارم آیفون se" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی تازه از نسل چهارم آیفون se"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید