حرکت زشت کریستیانو رونالدو مقابل فیلمبردار

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، النصر که روز پنج شنبه و در تور پیش فصل ژاپن برابر اینتر به تساوی رسیده بود، پس از طی کردن یک سفر دور و دراز به عربستان بازگشت و آدینه شب در نخستین ملاقات از جام ملک سلمان به مصاف الشباب رفت که این ملاقات با تساوی بدون گل به انتها رسید.

حرکت زشت کریستیانو رونالدو مقابل فیلمبردار

لوئیس کاسترو سرمربی النصر تصمیم گرفت تا در این بازی، به ستاره های تیمش از جمله کریستیانو رونالدو، اندرسون تالیسکا، الکس تلس، سکو فوفانا و عبدالرحمن غریب استراحت بدهد، اما تمامی این پنج بازیکن را در نیمه دوم به زمین فرستاد، ولی تغییری در نتیجه حاصل نشد و بازی با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

البته رونالدو در این ملاقات چند فرصت مهم داشت. ابتدا شوت تماشایی و سرکش او را سنگربان کره ای الشباب راهی کرنر کرد و سپس فوق ستاره پرتغالی روی یک فرار تند و تیز در قلب خط دفاعی، پاس تماشایی عبدالرحمن غریب را کنترل کرد و با یک والی دیدنی، آن را به تور دروازه چسباند، ولی به علت حضور میلی متری کریستیانو در آفساید، این گل مردود اعلام شد.

در نهایت کوشش رونالدو و هم تیمی هایش برای رسیدن به گل پیروزی بی نتیجه بود و بازی با تساوی بدون گل به خاتمه رسید. نتیجه ای که باب میل فوق ستاره پرتغالی نبود. او که از فرصت سوزی های هم تیمی هایش به ستوه آمده بود، در خاتمه بازی و در شرایطی که زیر لب حرف هایی را غرولند می کرد، به کنار زمین رفت.

رونالدو که به علت اتفاقات بازی از جمله وقت تلفی مدافع الشباب هنگام ضربه ایستگاهی که نصیب النصر شده بود و موقعیت هایی که وارد دروازه حریف نشدند خشمگین بود، با عصبانیت به لب خط رفت و در شرایطی که با یکی از اعضای کادرفنی النصر صحبت می کرد، مشغول نوشیدن آب شد.

در این لحظه، یکی از تصویربرداران ورزشگاه ملک فهد شهر طائف برای پوشش تصویری فوق ستاره پرتغالی به سمت وی رفت که با واکنش عجیب این بازیکن همراه شد. رونالدو که در حال نوشیدن آب بود، ناگهان آن را به روی تصویربردار پاشید و خواست تا فیلمبرداری از وی را تمام کند.

رونالدو با حرکات دست از این فیلمبردار خواست تا به سمت دیگری برود و سوژه های دیگر زمین را شکار کند. حرکت عجیب فوق ستاره پرتغالی که با واکنش های زیادی در فضای مجازی عربستان همراه شده است.

از زمان پیوستن رونالدو به النصر، او حرکات حاشیه ساز زیادی از خود انجام داده که بزرگترین آن، به نمایش گذاشتن یک حرکت غیراخلاقی خطاب به طرفداران الهلال بود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "حرکت زشت کریستیانو رونالدو مقابل فیلمبردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت زشت کریستیانو رونالدو مقابل فیلمبردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید