حضور فعالان گردشگری از پنج استان در نمایشگاه فیتور 2023

به گزارش وبلاگ ادکلن شنل، ایرنا/ براساس سخنان معاون گردشگری کشور، حضور فعالان گردشگری از پنج استان در نمایشگاه فیتور 2023 صورت پذیرفت.

حضور فعالان گردشگری از پنج استان در نمایشگاه فیتور 2023

علی اصغر شالبافیان در حاشیه برپایی غرفه ایران در چهل و سومین دوره نمایشگاه بین المللی جهانگردی FITUR که در مادرید اسپانیا برگزار گردید، با بیان اینکه پاویون کشورمان در این رویداد بین المللی با استقبال ویژه ای از سوی بازدید کنندگان و علاقمندان به صنعت جهانگردی روبرو شد، گفت: طراحی پاویون کشورمان در این دوره از نمایشگاه بسیار منحصر بفرد بود.

وی اضافه نمود: در طراحی غرفه ایران از نمادهای فرهنگی و معماری زیبای سراسر کشور استفاده شده بود که این موضوع خود بر جذب بیشتر علاقمندان به فرهنگ و تمدن کهن و غنی کشورمان و بازدید از دستاوردهای نمایندگان ایران در این نمایشگاه یاری کرد.

شالبافیان به حضور نمایندگان صنعت جهانگردی کشورمان با دستان پر در این نمایشگاه اشاره و اعلام کرد: خوشبختانه به رغم شرایط و جو نامطلوبی که علیه ایران وجود داشت، دفاتر خدمات مسافرتی از استانهای تهران، خراسان شمالی، کردستان، فارس و اصفهان در غرفه کشورمان حضور داشتند و به معرفی ظرفیت ها و جاذبه های جهانگردی، فرهنگی، تاریخی، بومگردی و...ایران پرداختند.

معاون جهانگردی کشور ابراز امیدواری کرد، حضور در این نمایشگاه برای دفاتر خدمات مسافرتی که سفیران فرهنگی کشورمان هستند، آثار مالی مطلوبی را به همراه داشته باشد و به افزایش آمار جذب جهانگرد و مسافران خارجی منجر گردد.

منبع: همگردی

به "حضور فعالان گردشگری از پنج استان در نمایشگاه فیتور 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فعالان گردشگری از پنج استان در نمایشگاه فیتور 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید